הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בת 12 ילדה תינוק: "משפחתה ידעה על הקשר שלה עם בן 24 וערכה לה 'בייבי שאוור'"
הפרשה שמסעירה את ארצות הברית קיבלה טוויסט נוסף, לאחר שאתמול - כשבועיים לאחר הלידה - אמה של הצעירה שילדה נעצרה בחשד להזנחה. מסתבר שבני המשפחה לא רק שלא מנעו מהילדה להיות בקשר עם גבר בן 24, אלא הם תמכו בכך לחלוטין

אם מאוקלהומה נעצרה אתמול (חמישי) ומואשמת בהזנחת ילדים, וזאת לאחר שהיא איפשרה לבתה בת ה-12 להיות בזוגיות עם גבר בן 24 ואף להיכנס להריון, כך על פי הודעת המשטרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חואן מירנדה-חארה (מימין), שהכניס להריון את הילדה הצעירה, בתה של דסיריי קסטנדה (צילום: משטרת טולסה)

 

כזכור, מוקדם יותר החודש דיווחנו שהצעיר - חואן מירנדה-חארה - נעצר וצפוי לעמוד לדין בגין אונס, לאחר שב-14 ביולי הוא הגיע לאחד מבתי החולים בעיר טולסה ביחד עם הילדה הצעירה, שהייתה על סף לידה.

רופאים שהיו במקום הזעיקו את המשטרה, ושוטרים עצרו את החשוד במקום. במהלך החקירה הראשונית, מירנדה-חארה ניסה לטעון שמדובר בבתו: "הם נכנסו לבית החולים בדיוק כמו כל בני זוג, מתרגשים מהלידה הצפויה", סיפר דני בין מהמשטרה המקומית.

 

 

 

בלשי המשטרה פתחו בחקירה כדי להבין כיצד מירנדה-חארה והילדה מכירים, ומה בדיוק הקשר שלהם. יתרה מכך, החוקרים מנסים להבין כיצד קרה שהילדה הייתה בהריון במשך 9 חודשים מבלי שאף אחד לא דיווח על כך למשטרה.

כאמור, אתמול רשויות החוק בעיר עצרו את דסיריי קסטנדה, אמה של הילדה הצעירה: "בני המשפחה היו מודעים לכך שהילדה בת ה-12 נמצאת בזוגיות עם הגבר ונכנסה להריון, והם אף ערכו לכבודה 'בייבי שאוור'", אמרו במשטרה והוסיפו כי אביה של הילדה מרצה 12 שנות מאסר בגין אונס (תיק שאינו קשור לפרשה הנוכחית).

בתקשורת המקומית באוקלהומה דווח כי הלידה עברה בשלום, והאם הטרייה והתינוקת שלה הועברו לרשויות הרווחה במדינה.

9% לא
91% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE