הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר השמועות על הריון ראשון: פריס הילטון מגיבה לראשונה
לפני מספר חודשים אמרה פריס הילטון לבן זוגה בשנה האחרונה ״איי דו״, ומאז השניים מאורסים ומאוהבים מתמיד. לאחרונה, גל שמועות אודות הריון ראשון מצליח לעורר סערה בכל רחבי הרשת, וכעת, כוכבת הטראש בוחרת להגיב ולשים קץ לספקות

בזמן שפריס הילטון עסוקה בלתכנן את החתונה הגדולה והנוצצת שלה עם בן זוגה קרטר ראום, התחילו לצוץ שמועות על הריון ראשון של כוכבת הטראש, שבסופו של דבר, הצליחו להגיע עד אליה. לפני מספר ימים, החליטה פריס להגיב לנושא באופן רשמי. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


את התגובה לנושא החליטה פריס לבצע באמצעות הפודקאסט שלה, "This Is Paris", במהלכו היא הכחישה בתוקף את השמועות. ״אני עוד לא בהריון. אני מחכה עד אחרי החתונה״, הסבירה, ולא הותירה הרבה מקום לספקות.

כזכור, לאחרונה התראיינה עבור המגזין "The Times", במהלכו אמרה כי היא חולמת להביא ילדים לעולם. עוד סיפרה במהלך הראיון כי חברתה הקרובה, קים קרדשיאן, הייתה זו שגרמה לה לבצע פעולות ממשיות בנושא, ולהקפיא ביציות. 

״קים עברה בעצמה תהליך של הקפאת ביציות, והילד הרביעי שלה הגיע לעולם תודות לאם פונדקאית. הייתה לי שיחה מעוררת השראה ומדהימה איתה על ילדים. היא אפילו הכירה לי את הרופא שלה, ובזכותה בסופו של יום, בחרתי להקפיא ביציות״, אמרה. 

״אני מודה לה על זה, והיום בדיעבד אני מבינה כמה הייתה זו החלטה חשובה. זו הדרך היחידה שאוכל לשלוט בזה, ולא להיות בלחץ על חתונה״, סיכמה. כאמור, כיום לפריס אין כל סיבה להיות לחוצה לחתונה, כאשר היא צפויה להתחתן עם בחיר ליבה בחודשים הקרובים. כעת, כל שנותר לה הוא להמתין בסבלנות עד להריון המבוקש. 


0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE