הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי 27 שנות נישואין: ביל ומלינדה גייטס התגרשו באופן רשמי
כשלושה חודשים לאחר שבני הזוג לשעבר הודיעו על פרידה באמצעות ציוץ בטוויטר, מוקדם יותר היום הסכם הגירושין אושר סופית ע"י ביהמ"ש. לא פורט בהסכם כיצד השניים יחלקו את הנכסים ואת ההון שלהם

בית המשפט במדינת וושינגטון אישר היום (שני) את הסכם הגירושין של ביל ומלינדה גייטס, ובכך הסתיימו 27 שנות נישואין באופן רשמי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בני הזוג גייטס (צילום: Getty Images)

 

כזכור, מוקדם יותר השנה בני הזוג - ביל בן ה-65 ומלינדה בת ה-56 - הודיעו שהם החליטו להתרגש לאחר קרוב לשלושה עשורים יחדיו. השניים הודיעו על כך באמצעות שני ציוצים שפורסמו במקביל, והם הסבירו כי בכוונתם להמשיך ולעבוד יחדיו במסגרת העמותה שהקימו, 'קרן ביל ומלינדה גייטס'.

"גידלנו שלושה ילדים מדהימים ובנינו קרן שפועלת ברחבי העולם על מנת לאפשר לאנשים לנהל חיים בריאים ופרודוקטיביים. אנחנו ממשיכים להאמין במטרה זו ונמשיך לעבוד ביחד בקרן, אך אנחנו לא חושבים שנוכל להמשיך להתפתח עוד בתור זוג, בשלב זה של חיינו", נכתב בהודעה, "אנחנו מבקשים לשמור על הפרטיות של המשפחה שלנו".

 

 

 

בהסכם שנחתם בין הצדדים לא צוין כיצד בני הזוג לשעבר חילקו את הנכסים ואת הונם, אך מלינדה לא דרשה לקבל סיוע כלכלי כלשהו במסמכים שהגישה לביהמ"ש.

בני הזוג התחתנו בהוואי בשנת 1994, וכאמור הביאו לעולם שלושה ילדים - שתי בנות ובן. 

הונו של מייסד מיקרוסופט מוערך ב-124 מיליארד דולר, והוא מדורג במקום הרביעי ברשימת עשירי העולם של כתב העת "פורבס". במקום הראשון נמצא ג'ף בזוס, מייסד אמזון שאף הוא התגרש מאשתו מקנזי לפני למעלה משנתיים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE