הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ בהודעה חריגה: "תפעלו מיד! יש פה קצין מודיעין צבאי שחשף את האמת על הבחירות"
הנשיא ה-45 בהודעה יוצאת דופן ממקום מושבו ב"פארק הגולף הלאומי טראמפ" שבניו ג'רזי, "אי סדרים והונאה מוחלטת שנחשפו של בחירות אלה מהווים פצע פתוח לארה"ב. משהו חייב להיעשות - מיד!"

הנשיא דונלד טראמפ פרסם אמש (שלישי) הודעה חריגה בה הוא מהלל את קפטן המודיעין הצבאי בדימוס סת' קשל שפירסם דו"ח חדש הטוען כי תוצאות בחירות 2020 נגנבו והמתריע על השמדתה של הדמוקרטיה באמריקה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מנחת ערוץ OANN נטלי הארפ צייצה את הצהרת טראמפ.


"קצין המודיעין הצבאי המכובד, סת' קשל, פרסם זה עתה את הדו"ח שלו על מספרי הונאה לאומיים ביחס לבחירות לנשיאות 2020", פתח טראמפ.

"אני לא מכיר אישית את קפטן קשל, אבל המספרים האלה הם מהממות ומשנות את תוצאות הבחירות. לפי קשל, הן יכולות להיות גדולות עוד יותר מכיוון שהן אינן כוללות מניפולציות ברשת. הם מראים שניצחתי בבחירות - בהרבה!" טראמפ המשיך, "עכשיו צפו בדמוקרטים מתאחדים, להשמיץ, לאיים, לחקור, לכלוא אנשים ולעשות כל מה שהם צריכים לעשות כדי שהאמת לא תעלה ותאפשר לממשל ביידן להמשיך לברוח עם השמדת המדינה שלנו. אי סדרים והונאה מוחלטת של בחירות אלה מהווים פצע פתוח לארה"ב. משהו חייב להיעשות - מיד!"

דו"ח קשל שאליו התייחס טראמפ פורסם בסוף השבוע בדף הטלגרם הפופולרי של קפטן המודיעין הצבאי בדימוס.

קשל לקח את ספירות ההצבעות הרשמיות בכל 50 המדינות והשווה אותן עם מספרים משוערים המבוססים על מגמות פוליטיות, גידול/ירידה באוכלוסייה, היסטוריית מצביעים אחרונה, ומידע רישום מפלגתי כדי לקבוע כמות משוערת של "עודפי קולות ביידן" בכל מדינה.

ממצאים אלה כוללים רק עודפי קולות עבור ביידן ואינם מהווים "הצבעות שהופכו" בידי מכונות לכאורה, מה שרק יהפוך את ההונאה לדרסטית עוד יותר לפי האנליסט. 

על פי נתוניו, ג'ו ביידן זכה למעלה משמונה מיליון קולות עודפים, וזה יותר ממספיק כדי להפוך את הבחירות.

צפו בקשל מסביר בפירוט את ממצאיו במהלך פודקאסט חדר המלחמה של סטיב באנון ביום שלישי:

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE