הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אופטימיות זהירה בלוס אנג'לס: תחלואת הקורונה מתחילה להתייצב
מנהלת מחלקת בריאות הציבור בלוס אנג'לס הסבירה שבשבוע החולף נרשמה ירידה קלה בתחלואה ושיעור הבדיקות החיוביות, מגמה שהחלה בזכות חובת המסכות שהוכרזה בחודש שעבר. במקביל נרשמה עלייה נוספת במספר המתחסנים במחוז

הווריאנט 'דלתא' של נגיף הקורונה הוביל לזינוק בתחלואה ברחבי מחוז לוס אנג'לס בשבועות האחרונים, אך במחלקת בריאות הציבור דווקא מגלים אופטימיות זהירה בעקבות מספר מגמות מעודדות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

בהודעה שנמסרה אתמול (חמישי) מד"ר ברברה פרר, מנהלת מחלקת בריאות הציבור במחוז המאוכלס ביותר בארצות הברית, הוסבר שנרשמה האטה מסוימת בקצב ההתפשטות של הנגיף, ומספר הבדיקות החיוביות יורד אף הוא.

למעשה, אתמול דווח על 3,672 נשאים חדשים - כמות שמתורגמת ל-21.1 מקרים חדשים על כל 100 אלף תושבים. לשם השוואה, בשבוע שעבר אובחנו 24 מקרי קורונה על כל 100 אלף תושבים. בנוסף, שיעור הבדיקות החיוביות עומד כיום על 4.73% - ירידה של אחוז בתוך שבוע.

 

 

"יתכנו שינויים נוספים בנתון זה במהלך הימים הקרובים כאשר נקבל תוצאות נוספות של בדיקות, אבל כרגע זה מראה לנו שמספר המקרים החדשים של קורונה מתחיל להתייצב", הסבירה ד"ר פרר.

 

תחנת חיסונים במחוז לוס אנג'לס, אתמול (צילום: Getty Images)

 

כזכור, בעקבות ההידרדרות בלוס אנג'לס, רשויות הבריאות הכריזו על חובת חבישת מסכות בחללים סגורים בחודש שעבר. כעת, ד"ר פרר טוענת שמדיניות זו עוזרת.

ב-1 באוגוסט, מחוז לוס אנג'לס רשם עלייה של 22% בתחלואת הקורונה בתוך שבוע. לשם השוואה, הנתון ברחבי קליפורניה עמד על 57%: "זה סימן לכך שמדיניות המסכות מסייעת לעצור את התפשטות הנגיף", הסבירה מנהלת מחלקת בריאות הציבור, "קשה לקבוע באופן חד משמעי, אבל לדעתי זה תרם לכך".

עוד הסבירה ד"ר פרר כי בשבוע החולף 81 אלף תושבי המחוז הגיעו לקבל את זריקת החיסון הראשונה שלהם - השבוע השלישי ברציפות שבו נרשמת עלייה בנתון זה.

ד"ר פרר חזרה כך שהחיסונים יעילים ובטוחים, והיא הסבירה שמתוך 3.158 חולי הקורונה שאושפזו בין ה-1 במאי ל-17 ביולי, רק 8% היו מחוסנים באופן מלא.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE