הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הוויאן איירליינס מיישרת קו עם יונייטד: עובדי חברת התעופה מחויבים להתחסן
חברת התעופה הגדולה של מדינת האיים הפכה לשלישית בארה"ב שמכריזה על מדיניות דומה. מנכ"ל החברה כתב לעובדים והסביר: "אני מודה שהמחשבה שלי בנושא השתנתה במהלך החודשים האחרונים, בעודי רואה כיצד המשבר גובה מחיר כבד ונוראי"

הוויאן איירליינס תחייב את כלל עובדיה לקבל חיסון לקורונה, ובכך הפכה לחברת התעופה השלישית בארצות הברית שמגבשת מדיניות דומה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: הוויאן איירליינס)

 

לפי הדיווחים, מנכ"ל הוויאן - פיטר אינגרם - שלח אתמול (שני) מכתב לאלפי עובדי חברת התעופה, בה הוסבר שהם נדרשים לקבל את זריקת החיסון השנייה (במידה שהם מקבלים את החיסון של פייזר או מודרנה) עד ה-1 בנובמבר. אינגרם הדגיש שעובדים לא יחויבו להתחסן אם הם בוחרים לעשות זאת משיקולי בריאות או דת.

"לא היה קל לקבל את ההחלטה הזו, ואני מודה שהמחשבה שלי בנושא השתנתה במהלך החודשים האחרונים, בעודי רואה כיצד המשבר גובה מחיר כבד ונוראי", כתב המנכ"ל, "בטיחות היא חלק מיסודות התעופה והיא חלק בלתי נפרד מהפעילות שלנו. [החיסונים] גם נכללים בכך".

כזכור, כפי שדיווחנו בשבוע שעבר, יונייטד איירליינס הפכה לחברת התעופה האמריקאית הראשונה שמחייבת את כלל עובדיה להתחסן לנגיף עד ה-25 באוקטובר. ימים ספורים לאחר מכן, גם פרונטיר איירליינס הכריזה על מדיניות דומה (שתיכנס לתוקף ב-1 באוקטובר).

"אנחנו יודעים שחלקכם לא מסכימים עם ההחלטה לחייב את כל עובדי יונייטד להתחסן", כתב מנכ"ל חברת התעופה, סקוט קירבי, בהודעה שהועברה לעובדים, "אבל האחריות הגדולה ביותר שלנו היא לוודא שאתה וחבריך לעבודה בטוחים ובריאים. העובדות ברורות כשמש: כולם בטוחים ובריאים יותר כאשר כולם מחוסנים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE