הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
להאמין במדע? "ה-CDC הכליל בקטגוריית ה"לא מחוסנים" בני אדם שמתו 14 יום לאחר קבלת החיסון"
נראה שלמרכז לבקרת מחלות ומניעתן יש כמה הסברים להעניק לתושבי קליפורניה לאחר שהתגלתה התמונה המלאה על המדדים הסטטיסטיים שהתפרסמו לאחרונה, וזה לא נראה ישר

מחקר חדש של המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) משמש את כלי התקשורת המיינסטרימים כדי לעורר חשש בקרב אמריקאים מלא להתחסן.

"יאהו פיננסים" פרסמה מאמר עם הכותרת, "תושבים לא-מחוסנים בלוס אנג'לס היו בסיכון גבוה פי 29 לאשפוז עם COVID-19: כך לפי מחקר CDC".

בהתייחס לדו"ח השבועי לתחלואה ותמותה של מחוז לוס אנג'לס שהתפרסם ביום שלישי, אפילו החדשות המקומיות קידמו את הטענה כי "לתושבי מחוז L.A. הלא-מחוסנים יש סיכוי גבוה פי 5 לחלות ב- COVID, ופי 29 בסיכון לאשפוז". אך כשמסתכלים על צילום המסך ששחרר ה-CDC, אפשר לראות את ההגדרות למה שהם רואים כ"מחוסנים לגמרי", "מחוסנים חלקית" או "לא מחוסנים", והם לא בדיוק מסתדרות עם המדע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: יאהו-פיננסים, אינפוורס)

על פי התרשים, קבלת המנה הראשונה מתוך סדרה בת 2 מנות או מנה אחת של החיסון במינון חד פעמי אומרת שאדם לא קיבל חיסון, למעשה גם חיסון שני תוך 14 ימים אומר שאדם לא חוסן.

המשמעות היא שאם מישהו אושפז בטיפול נמרץ, נזקק לאוורור מכני או נפטר תוך שבועיים לאחר קבלת החיסון, הוא נחשב כ"לא מחוסן".

לרוע המזל, מכיוון שהנתונים אינם מספיק ספציפיים, איננו יודעים כמה אנשים באמת לא מחוסנים אושפזו או מתו מ-Covid במחוז לוס אנג'לס ממאי עד סוף יולי.

נתונים מטעים בכוונה אלה לא יעוררו אמון בקרב תושבי קליפורניה ובקרב תושבי ארצות הברית ככל שמנדט חיסונים ודרכונים יופץ בפריסה ארצית.

 

1% לא
99% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE