הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"משלם מחיר יקר": העיתונאי היהודי שחשף את המחקר הישראלי על אי-יעילות החיסון בהשוואה לחסינות טבעית סולק מטוויטר
אלכס ברנסון המוערך סולק מהרשת החברתית לאחר שצוטט את המחקר הישראלי שהכה את עולם המדע בתדהמה ושאודותיו פרסמנו אמש בלעדית

עיתונאי המדע אלכס ברנסון הושעה לצמיתות מהטוויטר, יום אחד לאחר סדרת ציוצים שצוטטה את המחקר הישראלי ההיסטורי אשר פרסמנו כאן לראשונה בהיברו-ניוז את מסקנותיו המדהימות שהובילו לרעידת אדמה מדעית.

המחקר שהכה גלים כידוע הראה כי חסינות-טבעית מפני זיהום קודם מסוג Covid-19 יעילה פי 13 מאשר חיסונים נגד גרסת הדלתא.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"החשבון שאליו התייחסתם הושעה לצמיתות עקב הפרות חוזרות ונשנות של חוקי המידע הלא נכון של COVID-19", אמר דובר טוויטר ל-Fox News, בנוגע לחשבון של ברנסון שרק צוטט מחקר מדעי שאודותיו פורסם במגזין Science היוקרתי. הציוץ שפרסם ציין בינתיים כי החיסון "אינו עוצר את ההדבקה. או העברה".

"תחשבו על זה - במקרה הטוב - זהו טיפול עם חלון יעילות מוגבל ופרופיל תופעות לוואי נוראי שיש למנות אותו לפני החולי, ואנחנו רוצים לממן את זה? שיגעון", אמר.

עוד כתב ברנסון: "הם השמיצו אותי ושוללים ממני פלטפורמה מאוד חשובה. אבל בעזרתכם אעשה כמיטב יכולתי להמשיך ולהוציא את האמת לאור", כך בעקבות הוצאתו מטוויטר.

ציוצו על המחקר הישראלי שנחשף לשלושה מיליון אנשים ולמעלה מרבע מיליון אנשים שהתקשרו עימו, הוסר לבסוף.

ברנסון עלה לכותרות בחודש יולי כאשר ד"ר אנתוני פאוצ'י הופיע ב"מצב האיחוד" של רשת CNN, וכינה את הערותיו של ברנסון כי מאמץ החיסונים הוא "הונאה" כ"מחריד במיוחד".

כפי שמציינים בפוקס ניוז, ברנסון כתב בוול סטריט ג'ורנל כי המגיפה הובילה ל"עידן חדש של צנזורה ודיכוי".

"מידע מעולם לא היה בשפע או קל יותר להפצה. ובכל זאת אנו מחליקים לעידן חדש של צנזורה ודיכוי, בעידוד ענקיות טכנולוגיה וחברות מדיה מסורתיות", כתב, והוסיף "ראיתי את המשבר הזה ממקור ראשון".

ברנסון נתון בקרב עם אמזון על פרסום ספריו בהוצאה עצמית - "מאז יוני ניסתה אמזון פעמיים לדכא ספרים בהוצאה עצמית שכתבתי על קוביד -19 והתגובה לו", כתב.

"אלה אינם מכילים תיאוריות קונספירציה. בדומה למדענים שכתבו את הצהרת ברינגטון הגדולה, אני פשוט מאמין שאמצעים רבים לשליטה בנגיף הקורונה היו מזיקים, לא מועילים ולא נתמכים על ידי המדע".

48% לא
52% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE