הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ביהמ"ש פדרלי מכריח את שותפתו של אפשטיין לחשוף את שמות כל שותפיה
התפתחות דרמטית במשפטה של יד ימינו של הפדופיל המורשע ש'התאבד' בתא הכלא שלו - האם משפט מקסוול יגלה את הסודות האפלים של אליטה גלובלית כלשהי?

התובעים הפדרליים חייבים לחשוף את "זהותם של כל שותפים אנונומיים" שאת שמותיהם הם מתכוונים לשרבב במשפט מקסוול, כך קבעה שופטת פדרלית ביום שישי.

בפסק דין בן שלושה עמודים, השופטת אליסון נתן, הורתה לממשל "לחשוף את כל שמות השותפים שהם מתכוונים להציע במשפט לא יאוחר מה-11 באוקטובר", מה שאומר שתצפו להרבה שמות גדולים שייחשפו.

"הממשלה טוענת כי אין סכנת הפתעה מכיוון ש'כרגע בכוונתה' להציג שמות קושרים של שני אנשים בלבד", נכתב בצו. אולם יחד עם זאת, הממשלה טוענת כי היא 'עשויה לשנות את תפישתה בעת התכוננות למשפט', לכן יש צורך בשמות נוספים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כתוצאה מפסיקה קודמת, משפט מקסוול נחלק לשניים, כאשר המשפט הראשון היה בנובמבר. התובעים איפיינו את המקרה שלה כ"פריקוול" לסאגת ג'פרי אפשטיין.

לאחר סיום המשפט, מקסוול תעמוד בפני כתב אישום אחר שיאשים אותה בשקר בתצהיר בתיק אזרחי שהגישה ניצולה בולטת של ג'פרי אפשטיין, הקורבן לכאורה וירג'יניה ג'ופר.

בתחילת אוגוסט תבעה ג'ופר את הנסיך אנדרו בתביעה שהאשימה אותו שהתעלל בה מינית כשהיתה בת 17 בשלושה מוקדים: אחוזת ניו יורק של אפשטיין, בית מקסוול בלונדון, ומה שנקרא "אי הפדופילים" באיי הבתולה האמריקאים. .

משרד הפרקליטות האמריקנית במחוז הדרום של ניו יורק זימן את הנסיך שוב ושוב ללא שיתוף פעולה מצדו.

ג'ופר הגישה את תביעותיה האזרחיות נגד מקסוול ואנדרו באותה מקום בית המשפט הפדרלי במנהטן.

 

16% לא
84% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE