הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מגעים מתקדמים למכירת מלון טראמפ שבוושינגטון
ארגון טראמפ, שקנה את המבנה לפני פחות מעשור והיה אמור להחזיק בו במשך 60 שנה, העמיד אותו למכירה לפני כשנתיים, וצפוי לקבל פחות מההצעה הראשונית שעמדה על 500 מיליון דולר

ארגון טראמפ נמצא בימים אלו מגעים מתקדמים למכירת חוזה השכירות שלו במלון טראמפ הבינלאומי בוושינגטון, בעסקה שתאפשר מיתוג מחדש של הבניין האייקוני על ידי ניהול חדש, כך דווח היום (שבת).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מלון טראמפ הבינלאומי (צילום: Shutterstock)

 

המכירה צפויה להכניס למשפחת טראמפ פחות מ-500 מיליון הדולר שביקשו בפעם הראשונה בה הציעו את המלון למכירה בשנת 2019, סיפר מקור אנונימי לעיתון 'אקסיוס', שלא סיפק נתון חדש.

טראמפ צפוי למכור את זכויות השכירות שלו ליזם נדל"ן, אשר בתורו ינהל משא ומתן עם חברות מלונות שינהלו את הנכס וימתגו אותו מחדש. כאמור, פרטי העסקה עדיין אינם ידועים, אך נציגים של הנשיא לשעבר היו בשיחות עם רשתות מלון ומשקיעים גדולים.

חוזה השכירות של המלון, השוכן בבניין הדואר הישן בן ה-122 שנים, נחתם בשנת 2013 עם ארגון טראמפ והיה אמור להימשך ל-60 שנים. על פי מנהל השירותים הכלליים, ארגון טראמפ שילך 250 אלף דולר לחודש כדמי שכירות בשנת 2017, והוא היה אמור לעלות עם האינפלציה. עם זאת, ההכנסות ירדו ב-60% בשנת 2019 בגלל מגפת הקורונה.

הסרת שמו של טראמפ משדרת פנסילבניה בוושינגטון, יהיה צעד סימבולי משמעותי עבור מתנגדיו של הנשיא לשעבר, כאשר הבניין ההיסטורי הפך לסמל למלחמה הפוליטית בין הדמוקרטים לרפובליקנים, בעיקר כשנפתח לאורחים בשנת 2016 – שבועות לפני הבחירות לנשיאות שהביאו את טראמפ לבית הלבן.   

כנשיא, טראמפ אירח עשרות, ואף מאות ארוחות ערב במסעדת המלון, והיה תחת ביקורת מצד כלבי השמירה של האתיקה על כך שעודד פקידי ממשל לבקר במבנה. על פי 'אזרחים לאחריות ואתיקה בוושינגטון', במהלך כהונתו של טראמפ נרשמו 973 ביקורים במלון של פקידי ציבור.

"אנשים מתנגדים לכך שנרוויח הרבה כסף על המלון, ולכן אנחנו עשויים להיות מוכנים למכור אותו", אמר הבן אריק טראמפ ל'וול סטריט ג'ורנל' בשנת 2019, כאשר המשפחה הודיעה על מכירת הנכס.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE