הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בגידת הגנרל מיילי באמריקה: גם דמוקרטים קוראים - "עליו להתפטר מיד"
בעקבות הפרת השבועה שנתן לחוקה האמריקאית וההליכה מאחורי הגב של טראמפ לסינים ישנם דמוקרטים לשעבר הקוראים להתפטרותו של יו"ר המטות המשולבים

עד מרכזי במשפט ההדחת הראשון של הנשיא דאז דונלד טראמפ, ואיש המפלגה הדמוקרטית, אמר שלשום כי הגנרל מארק מיילי, יו"ר המטות המשולבים, "חייב להתפטר" אם יאושר כי אכן ביצע שיחות חשאיות עם עמיתו הסיני מאחורי גבו של טראמפ.

וכי הגנרל שהפך את שבועתו אכן עשה זאת במטרה שטראמפ לא יורה על פעולה צבאית נגד המעצמה הקומוניסטית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סגן-אלוף אלכסנדר ווינדמן, חבר לשעבר במועצה לביטחון לאומי, צייץ כי אם התקיימו השיחות, אזי "חילל מיילי את הסמכות האזרחית, שבר את שרשרת הפיקוד והפר את העיקרון הקדוש של שליטה אזרחית בצבא".

 

"זהו תקדים מסוכן ביותר. אתה לא יכול פשוט להתרחק מזה", הוסיף ווינדמן, שסיים את הפוסט שלו בהוספת האשטג "עשה את הדבר הנכון בדרך הנכונה".

פרטים על השיחות בין מיליי ועמיתו הסיני לי זוצ'נג, ראש המחלקה המשותפת של הוועדה הצבאית המרכזית של בייג'ין, דווחו על ידי בוב וודוורד ורוברט קוסטה מהוושינגטון פוסט בספרם "סכנה".

בשיחה הראשונה שהתקיימה ב -30 באוקטובר בשנה שעברה, דיווח מיילי ללי: "אני רוצה להבטיח לך שהממשלה האמריקאית יציבה והכל יהיה בסדר".

"אנחנו לא הולכים לתקוף או לבצע פעולות קינטיות נגדך", נשבע מיליי, שהוסיף שאם טראמפ אכן יורה על התקפה נגד סין, "אני אתקשר אליך מבעוד מועד. זו לא תהיה הפתעה".

בשיחה השנייה, שהתקיימה יומיים לאחר ההתפרעות ב-6 בינואר בקפיטול האמריקאי, הרגיע מיילי את לי כי הממשלה האמריקאית

"יציבה במאה אחוז. הכל בסדר. אבל הדמוקרטיה יכולה להיות מרושלת לפעמים".

46% לא
54% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE