הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שלושה שדדו עשרות נשים אסיאתיות - כי האמינו שבגלל מוצאן הן לא משתמשות בבנקים
סן פרנסיסקו: החשודים שמו כמטרה לחטוף ארנקים מנשים עם חזות של המזרח הרחוק, וביצעו לפחות 70 מעשי שוד באזור המפרץ

שלושה שודדים מסן פרנסיסקו שמו להם כמטרה נשים אסיאיות ברחבי אזור המפרץ, בלפחות 70 מעשי שוד מכיוון שהם האמינו כי "נשים אסיאתיות לא משתמשות בבנקים". כך מסרו הרשויות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשודים בשוד של לפחות 70 נשים אסיאתיות (צילום: משטרת סן חוזה)

 

חקירת הפשעים הללו החלה בסוף 2020, אז החלו השלושה לתקוף ולחטוף ארנקים ותיקים מנשים - כך נמסר מפרקליטות מחוז סנטה קרלה. כל הגניבות היו תחת אותו דפוס: החשודים היו עוקבים אחר נשים אסיאתיות לחניונים, ואז ניפצו את חלון הרכב או פתחו את הדלת כדי לגנות את התיק שנמצא לרוב במושב הנוסעים. 

על פי התובעים בתיק, החשודים האמינו שנשים אסיאתיות נושאות הרבה מזומן עימן. "ישנם מקרים רבים בהם קורבנות נמשכו לקרקע או נאבקו עם החשודים במהלך השוד. כמה מהן נפצעו", אמרו הרשויות.

 

 

שניים מהחשודים, דרוג'ה בלנקס בן ה-23 ואנתוני רובינסון בן ה-24, השתמשו בהשמצות אתניות במהלך השוד. הם נעצרו ב-8 בספטמבר, והתובעים הוסיפו לאישומים פשעי שנאה. 

כאשר הרשויות ניסו לקחת את שני הגברים למעצר, בלנקס ניסה להימלט עם מכוניתו, ואז השניים התנגשו ברכב המשטרה - והחלו לברוח רגלית. לאחר מכן, נכנס רובינסון שוב לרכב והחל להימלט, אך התנגש במכונית אחרת - כאשר על פי המשטרה ילדה בת שנתיים ואביה נפצעו. 

החשוד השלישי, קמרון אלונדזו מודי בן ה-27, נלקח למעצר בשבוע שעבר, כאשר שני כלי נשק נתפסו ברשותו, כולל אחד מאולתר. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE