הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקיפת המארחת במסעדה בניו יורק: פורסם תיעוד חדש של התקרית האלימה
התיעוד פורסם בתגובה לטענת שלוש התיירות שנעצרו, שסיפרו שהמארחת התייחסה אליהן בזלזול ואף השתמשה בכינוי גנאי לאפרו אמריקאים. הסרטון אומנם לא כולל אודיו, אך ניתן לראות בבירור את רגעי התקיפה הקשים

הבעלים של מסעדת קרמיינז (Carmine's) במנהטן פרסם אמש (שני) סרטון מתוך התקרית שהתרחשה במקום בשבוע שעבר, במהלכה שלוש תיירות מטקסס תקפו מארחת בתגובה לכך שביקשה מהן להוכיח שהתחסנו לקורונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגעי התקיפה, כפי שתועדו במצלמת אבטחה (צילום: Getty Images / קרמיינז)

 

כפי שדיווחנו בשבוע שעבר, האירוע התרחש ביום חמישי האחרון בסביבות השעה 5:00 אחה"צ. בהתאם לחוק המקומי שנכנס לתוקף באופן רשמי בשבוע שעבר, המארחת - צעירה בת 22 ששמה לא פורסם - דרשה משלוש התיירות להציג תעודת התחסנות פיזית או דיגיטלית. בתגובה, השלוש החלו לקלל את המארחת, ובהמשך הן תקפו אותה באגרופים ובעיטות.

שלוש הנשים מטקסס נעצרו, אך במהרה הן מסרו הודעה באמצעות עורך דין, בה הן טענו שהמארחת "רמזה שהתעודות מזויפות, התנהגה בצורה מתנשאת ואף השתמשה בכינוי גנאי לאפרו אמריקאים".

בתגובה לכך, ג'פרי בנק - בעלי המסעדה - פרסם את התיעוד, שלדבריו סותר את טענת החשודות.

 

 

לדבריו של בנק, שלוש הנשים היו חלק מקבוצה גדולה של סועדים שישבו במקום. חמש נשים וגבר שהגיעו מוקדם יותר הציגו את תעודות ההתחסנות ונכנסו למקום. רק בהמשך שלוש הנשים הגיעו למקום וסירבו להציג תעודת התחסנות, ועל כן המארחת הסבירה להן שלא ניתן להיכנס למסעדה.

מצלמת האבטחה תיעדה את הרגעים שבהם המארחת הותקפה, כמו גם את הכאוס שנוצר במקום. כאמור, בסופו של דבר שלוש הנשים עצרו בחשד לתקיפה, והן צפויות לשוב לבית המשפט ב-5 באוקטובר.

במקביל, בעלי המסעדה הודיע כי מאבטח יוצא בכניסה לבית העסק, וזאת במטרה למנוע מתקריות מסוג זה להתרחש בשנית.

69% לא
31% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE