הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פאוצ'י תומך בחובת חיסונים לילדים בגילי 5-11: "כמו החובה לחסן נגד חצבת ופוליו"
היועץ הרפואי הראשי של הבית הלבן התייחס להודעה של פייזר כי חיסון במינון נמוך יעיל עבור צעירים מתחת לגיל 12, ואמר כי האישור צפוי להיחתם בחודש הבא

ד"ר אנתוני פאוצ'י, היועץ הרפואי הראשי של הבית הלבן, אמר כי הוא תומך בחובת חיסונים נגד הקורונה לילדים בבתי ספר - שבועות לפני האישור הצפוי לחיסון עבור צעירים בגילי 5 עד 11

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ד"ר אנתוני פאוצ'י (צילום: Getty Images)

 

ילדים מתחת לגיל 12 עדיין אינם זכאים לקבל את הזריקות, אך הרגולטורים הפדרליים ככל הנראה יאשרו את מנת החיסון הנמוכה יותר של חברות פייזר ו-BioNTech עבור ילדים מגיל 5 ומעלה, כבר מהחודש הבא. כך אמר ד"ר פאוצ'י. 

"אני יודע שיש הרבה הסתייגות מחובת" חיסונים, אמר פאוצ'י לרשת אם.אס.אן.בי.סי. "אבל אני חושב שאנחנו במצב חירום, עם 150,000 מקרים מאומתים מדי יום". 

היועץ הרפואי הראשי, שהפך למטרה בקרב מתנגדי החיסונים, הדף את מבקריו ואמר כי "אנשים חושבים שחובת חיסונים לילדים זה דבר חדש - אבל זה לא. היום, אם אתם רוצים לשלוח את ילדיכם לבתי ספר רבים, לרוב ציבוריים, עליך לחסן אותם נגד חצבת, חזרת, אדמת, פוליו והפטיטיס. אז זה לא חדש".

"אז כשתשמע האם אני בעד החובה? למעשה, אני כן - אבל זה יוצא מההקשר, כאילו אני מנסה לכפות על מישהו משהו חדש, הגבלה חדשה, כאילו אני מנסה לקחת את הזכויות שלו", הוסיף. 

 

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

פאוצ'י אמר כי אישור החיסון עבור ילדים צעירים יותר יכול להגיע לפני חודש נובמבר, אם כי היסס כאשר המראיין שאל אותו אם הדבר ייחתם לפני ליל כל הקדושים. "אתה מנסה להכניס אותי לצרות על ידי קביעת תאריך", אמר פאוצ'י לאחר שציחקק למשמע השאלה. "אני חושב שיש סיכוי טוב מאוד שזה יהיה לפני ליל כל הקדושים". 

כאמור, פייזר ו-BioNTech הודיעו כי החיסון שלהם יעיל ובטוח לילדים בגיל 5-11, וכי הם יגישו בקשה ל-FDA לאשר את הזריקה עבור הילדים. 

בהודעה של מנכ"ל ומייסד שותף של BioNTech הגרמנית, ד"ר אוגור שאהין, נכתב כי "פרופיל הבטיחות ונתוני החסינות של ילדים בגילי 5 עד 11, שחוסנו במינון נמוך יותר, עולים בקנה אחד עם האוכלוסייה המבוגרת יותר שקיבלה את החיסון שלנו במינון גבוה יותר". 

 

 

29% לא
71% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE