הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שכנים של משפחת לונדרי טוענים: "הם יצאו לחופשה בקרוואן אחרי שגבי פטיטו נעלמה"
בראיון שהעניקו לרשת פוקס ניוז סיפרו בני הזוג שהבחינו בכך שבריאן לונדרי שב לפלורידה, אולם הם סברו שגם גבי עמו. כמו כן, הם ציינו שראו את בני המשפחה מעמיסים קרוואן נגרר ולאחר מכן יוצאת ל"קמפינג" בסוף השבוע

ימים ספורים לאחר שבריאן לונדרי שב לפלורידה מהטיול שאליו יצא עם גבי פטיטו, בני משפחת לונדרי העמיסו קרוואן נגרר ויצאו לטייל. כך טוענים בני זוג המתגוררים מול המשפחה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פטיטו וכלי הרכב שבה היא ובן זוגה נסעו (צילום מתוך אינסטגרם)

 

כזכור, בימים האחרונים רשויות החוק בפלורידה מחפשות אחר לונדרי באזור שמורת הטבע "קרלטון" באזור העיר נורת' פורט, כ-30 ק"מ דרומית מסרסוטה.

החיפושים מתמקדים באזור זה מכיוון ששני הוריו של לונדרי סיפרו לחוקרי המשטרה שראו את בנם בפעם האחרונה ב-14 בספטמבר, בעת שיצא לטייל בשמורת הטבע.

אלא שכעת, כאמור, התקבל מידע חדש שעשוי להצביע על מעורבות של שני ההורים בפרשה. בראיון למרתה מק'קלום מרשת 'פוקס ניוז', ויליאם ושרלין גאת'רי סיפרו על הסיוט הקשה שעובר עליהם ועל שאר השכנים בשבועות האחרונים.

 

ויליאם ושרלין גאת'רי במהלך הראיון שהעניקו למרתה מק'קלום (צילום מסך מתוך פייסבוק)

 

בני הזוג סיפרו שהם עברו להתגורר בבית רק בתחילת הקיץ. עוד הם סיפרו שהבחינו בכך שבריאן שב לבית עם מכוניתה של גבי:

"לא ידענו שהמכונית שייכת לגבי, הנחנו שהרכב של בריאן. חשבנו שהם חזרו מאיפשהו, לא ידענו בדיוק מאיפה ולא ידענו שהם מטיילים", סיפרה שרלין והוסיפה כי היא ובעלה חשבו שפטיטו חזרה לפלורידה עם בריאן, שכן הם עברה לשם לפני חודשים אחדים כדי לגור עמו.

 

 

ויליאם סיפר כיצד עבד בחצר ביתו כאשר הבחין בבני משפחת לונדרי כשהם מעמיסים קרוואן נגרר ומחברים אותו לטנדר: "לא חשבתי על זה יותר מדי, ראיתי שהם עושים כל מיני הכנות כמו להעמיס את הקרוואן".

לטענת בני הזוג, משפחת לונדרי נעלמה במשך סוף השבוע - מידע שהם מסרו למשטרה כאשר גבי הוכרזה כנעדרת.

 

גבריאל "גבי" פטיטו ובן זוגה, בריאן לונדרי (צילום מתוך אינסטגרם)

 

כזכור, גבריאל "גבי" פטיטו יצאה לחופשת 'קוסט טו קוסט' עם בן זוגה, בריאן לונדרי, בתחילת הקיץ, בה הם נסעו ברחבי ארה"ב ברכב מסחרי. קרובי משפחתה של פטיטו סיפרו שהיו עמה בקשר עד סוף חודש אוגוסט, בעת שהיא ולונדרי ביקרו בפארק הלאומי גרנד טיטון (Grand Teton National Park) בצפון-מערב מדינת ויומינג, לא רחוק מהפארק הלאומי ילוסטון.

לדבריה של ניקול שמידט, אמה של פטיטו, השתיים שוחחו בפעם האחרונה ב-24 באוגוסט, בעת שבתה ולונדרי עזבו את העיר סולט לייק סיטי, לכיוון הפארק הלאומי גרנד טיטון. על אף שזו הייתה הפעם האחרונה שבה הם שוחחו, שמידט סיפרה שקיבלה הודעות טקסט מהטלפון של בתה עד ה-30 באוגוסט. עם זאת, היא אמרה שהיא לא יודעת אם בתה אכן שלחה את ההודעות.

תחילה, לא היה ברור אם לונדרי נעדר אף הוא, או שמא הוא נחשד במעורבות בהיעלמות של פטיטו. באמצעות עורך דינו סטיב ברטולינו, לונדרי פרסם בשבוע שעבר הודעה (לפני שהוכרז כמבוקש לחקירה באופן רשמי) שבה הבהיר שהוא "יישאר ברקע" בשלב זה:

"זוהי תקופה קשה, הן עבור משפחת פטיטו והן עבור משפחת לונדרי. להבנתי החלו חיפושים אחר הגברת פטיטו באזור הפארק הלאומי גרנד טיטון בוויומינג. בשם משפחת לונדרי, אנו מקווים שהחיפושים יסתיימו בצורה מוצלחת ושהגברת פטיטו תתאחד עם משפחתה. בעצת עורך דין, משפחת לונדרי החליטה להישאר ברקע בשלב זה, ולא יפורסמו הודעות נוספות".

באופן טבעי, בני משפחתה של פטיטו זעמו בעקבות ההודעה, ובתגובה הם אמרו:

"בריאן מסרב לומר למשפחתה של גבי היכן הוא ראה אותה בפעם האחרונה, והוא גם מסרב לומר מדוע נטש אותה ונסע במכוניתה לפלורידה. אלו שאלות חיוניות שדורשות תשובות מיידיות. אנחנו מפצירים במשפחת לונדרי שלא 'להישאר ברקע', אלא לעזור למצוא את מי שבריאן כינה כאהבת חייו. איך בריאן מסוגל 'להישאר ברקע' כשהוא היחיד שיודע היכן גבי נמצאת?".

 

מימין: אמו של לונדרי נכנסת לרכב משטרתי. משמאל: בית המשפחה בפלורידה, שלשום

 

למעשה, רק ביום ראשון האחרון פורסמה שנודע שהגופה שנמצאה בפארק לאומי בוויומינג זוהתה באופן רשמי כגבי פטיטו: "הנתיחה שלאחר המוות אישרה כי שרידי האדם שנמצאו שייכים לגבריאל פטיטו. סיבת המוות הוגדרה כרצח", אמרו במשרד ה-FBI בדנבר.

17% לא
83% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE