הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מנכ"ל פייזר: נתוני החיסונים עבור ילדים בגילי 5 עד 11 יהיו מוכנים בימים הקרובים
אלברט בורלה אמר כי המידע יוגש ל-FDA "שיבדוק ויגיע למסקנות שלו", והוסיף כי החברה מוכנה כבר לייצר את המנות עבור קטינים מתחת לגיל 12

מנכ"ל פייזר, אלברט בורלה, אמר ביום ראשון כי נתוני החיסונים הקורונה לילדים בגילי 5 עד 11 יהיו מוכנים כבר בימים הקרובים, והם יוגשו למנהל המזון והתרופות לבדיקה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

"אני חושב שאנחנו הולכים להגיש את הנתונים האלה בימים הקרובים, אז זו שאלה של ימים, לא שבועות, ואז זה כבר יהיה תלוי ב-FDA כדי שיוכלו לבדוק את הנתונים ולהגיע למסקנות שלהם", אמר בורלה לאיי.בי.סי. עוד הוסיף המנכ"ל, כי פייזר מוכנה לייצר את החיסון באופן מיידי.

בניסויים שערכה פייזר, ילדים קיבלו שתי מנות של חיסון שפותח במיוחד עבורם, המסתכם בכחמישית מכמות החיסון שניתן לכלל האוכלוסייה מגיל 12 ומעלה, אמר בורלה. "אם (הרגולטורלים הממשלתיים) יאשרו את זה, נהיה מוכנים לייצור ולספק את הנוסחה החדשה של החיסון, מכיוון שהחיסון שהילדים יקבלו... הוא בנוסח אחר", הוסיף מנכ"ל החברה.

נכון לעכשיו, כאמור, רק בני 12 ומעלה יכולים להתחסן בחיסון של פייזר. החיסונים של מודרנה וג'ונסון וג'ונסון מאושרים רק למבוגרים מגיל 18 ומעלה.

כ-13 מיליון ילדים מתחת לגיל 18, או כ-55% מבני 12 עד 17, קיבלו לפחות מנה אחת של חיסון נגד הקורונה, כך על פי ניתוח של האקדמיה האמריקנית לרפואת ילדים והמרכז לבקרת מחלות ומניעתן, ה-CDC, נכון ל-22 בספטמבר.

 

החיסון של פייזר (צילום: Shutterstock)

 

לפני כארבעה ימים, ד"ר אנתוני פאוצ'י, היועץ הרפואי הראשי של הבית הלבן, אמר כי הוא תומך בחובת חיסונים עבור ילדים בגילי 5 עד 11. "אני יודע שיש הרבה הסתייגות מחובת" חיסונים, "אבל אני חושב שאנחנו במצב חירום, עם 15,0000 מקרים מאומתים מדי יום", אמר.

"אנשים חושבים שחובת חיסונים לילדים זה דבר חדש – אבל זה לא. היום, אם אתם רוצים לשלוח את ילדיכם לבתי ספר רבים, לרוב ציבוריים, עליך לחסן אותך נגד חצבת, חזרת, אדמת, פוליו והפטיטיס. אז זה לא דבר חדש", הוסיף פאוצ'י.

20% לא
80% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE