הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לגזור ולשמור: חמישה מאכלים שיעזרו לכם להישמר מפני סוכרת
סוכרת היא כבר מזמן הרבה מעבר למגפה, עם יותר מ-150 מיליון אנשים בכל העולם אשר חולים במחלה. אך החדשות הטובות הן כי קיימים כמה מאכלים מסוימים אשר יכולים לעזור לכם להישמר מפני סוכרת, ועל הדרך הם גם בריאים ומזינים

הסוכרת הינה ללא ספק מגפה לכל דבר, ולמעשה, ארגון הבריאות העולמי מביע חשש כי עד שנת 2030 יהיו ברחבי העולם לכל הפחות 300 מיליון בני אדם אשר סובלים מהמחלה. על מנת לנסות ולהימנע מהמחלה, רצוי לבחור באורח חיים בריא, ולמעשה, אפילו קיימים כמה מזונות אשר יכולים לעזור לכם להישמר. הנה חמישה מהם:

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חמאת אגוזי לוז

עשירה בחומצת שומן אשר תורמת לעלייה ניכרת ברגישות לאינסולין. מומלץ לצרוך כמה כפות של חמאת אגוזי לוז ביום, לצד אבקת קקאו, תמרים, או קינמון. כמובן כי ניתן לשלב את החמאה באפייה ובישול, כאשר הטעם שלו הינו יחסית עדין, ומושלם עבור קינוחים רבים.

ירקות ממשפחת המצליבים

כרובית, כרוב, ברוקולי ועוד, נמצאו כמפחיתים את הסיכון לחלות בסוכרת. הרכיב הפעיל בירוקת אלו מסוגל לתקן נזקים בתאים השונים בגוף ולמנוע מחלות קיימות ומחלות דלקתיות שונות. בנוסף, הם מכילים כמות גבוהה במיוחד של סיבים תזונתיים, מה שמאזן את רמת הסוכר בגוף. 

תה ירוק

בתה הירוק קיימת כמות גבוהה במיוחד של נוגדי חמצון, מה שמונע את תהליכי החמצון אשר מתרחשים במצב של סוכרת. בנוסף התה הירוק עוזר למנוע מצבים דלקתיים. לכן, שילוב של תה ירוק בתפריט היומי יכול לעזור לכם לא רק לרדת במשקל, אלא גם לאזן את רמת הסוכר בדם. 

בוטנים

הרכיב אשר נמצא בבוטנים נמצא כיעיל במיוחד במניעת דלקות ומחלות שונות, ביניהן סוכרת. כמובן כי את הבוטנים ניתן לאכול קלויים, לא קלויים, בתור חמאת בוטנים (עדיף טבעית ללא סוכר), בתבשילים, מוקפצים, אפייה, ועוד ועוד.  

קינמון

מפחית באופן ניכר את רמת הסוכר בגוף, לפי מחקרים שונים, עד עשרות אחוזים לכל הפחות. מדובר על יתרון מהותי וחשוב בעיקר עבור חולים טרום סוכרתיים. הקינמון למעשה מעלה את הרגישות להורמון האינסולין ובכך מפחית את רמת הסוכר. אפשר להוסיף אותו בכל מקום, בדייסות, תה, יוגורטים ואפילו בתבשילים.

6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE