הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מתי לאחרונה עצרתם לחשוב על איכות האוויר שאתם נושמים? ככה תגרמו לאוויר בביתכם להיות נקי יותר
חשבתם שהאוויר בבית שלכם נקי? ובכן, כדאי שתחשבו שוב. זיהום האוויר נכנס גם אלינו הביתה. אך החדשות הטובות הן שאפשר לתקן את המצב, ולהפוך את האוויר בביתנו לנקי ובריא יותר באמצעות כמה צעדים פשוטים וקלים

הגורם העיקרי לזיהום אוויר מגיע ממקורות שונים, אשר משחררים לאוויר שאנחנו נושמים (כן, גם בבית) גזים ומזהמים שונים. הם לא נראים לעין, ולא מדיפים ריח, כך שקשה מאוד לאתר אותם. אותם גזים מגיעים לרוב מעשן וכלי רכב, אשר חודרים דרך סדקים, חלונות פתוחים, דלתות, ועוד. כמובן כי זיהום אוויר יכול להגיע גם מחומרי הדברה, טחב, פטריות, וכדומה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אותו אוויר מזוהם חודר לגוף שלנו, דרך העור, דרך העיכול, ודרך דרכי הנשימה, ובמקרים רבים יכול לפגוע בריאות ובדרכי הנשימה. אך כאמור, ניתן לשפר את איכות האוויר שאנו נושמים בבית שלנו, או במשרד באמצעות כמה צעדים די פשוטים. הנה כמה טיפים מרכזיים.

בראש ובראשונה, לאוורר את הבית. כך תוכלו למנוע רמה גבוהה של זיהום אוויר. חשוב לזכור כי גם לחות וטמפרטורה גבוהה גורמים לרמת ריכוז הזיהום לעלות באופן ניכר. לכן, אוויר חיצוני ורענן הינו הכרח של ממש. פשוט תפתחו את החלונות לפחות פעמיים ביום, כמובן שניתן גם להדליק מזגן או מאוורר. 

בנוסף, החזיקו צמחים בבית, יש להם יכולת די מדהימה לנקות ולסנן את האוויר שאנו נושמים, זאת באמצעות תהליך הפוטוסינתזה שהם עושים, אשר מוביל לפליטת חמצן. קיימים כמה סוגים מסוימים אשר טובים במיוחד לטיהור האוויר, וקל למצוא אותם ולרכוש אותם, ורבים מהם אפילו די קלים לתחזוק. 

ולבסוף, הסירו את החשיפה לגורמים מזהמים כמה שניתן. במילים אחרות, הפחיתו את השימוש בחומרים פולטים גזים כמו הדברה, צבע, וחומרי ניקיון חזקים. אם בכל זאת אתם צריכים להשתמש בכאלה, אל תשכחו לאוורר היטב את הבית, למשך כמה שעות טובות, וכמובן, תבחרו במוצרים איכותיים, בעלי תקן. 

 

91% לא
9% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE