הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סובלים מפיגמנטציה? החורף הוא הזמן המושלם לטפל בבעיה: הנה 5 דרכים אפקטיביות ומהירות
בשביל לטפל באופן הטוב ביותר בפיגמנטציה צריך לדעת בראש ובראשונה ממה היא נובעת. ישנן כמה סיבות אפשרויות, אותן חשוב להכיר, ובהתאם לכך, לבנות את הטיפול הטבעי והביתי הטוב והמוצלח ביותר, שיעזור לכם להיפטר בקלות מהכתמים העיקשים

החורף הוא הזמן המושלם להתחיל לטפל בפיגמנטציה, מהסיבה הפשוטה כי השמש אינה חזקה בתקופה זו, וכך מתאפשר לעשות טיפול עמוק ויעיל במיוחד באמצעות השלה של שכבת הכתמים שנוצרה במהלך הקיץ. אך חשוב לזכור כי קיימים כמה סוגי של פיגמנטציה ובהתאם לכך כל טיפול הינו מעט שונה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אז איזה סוגי פיגמנטציה קיימים?

פיגמנטציה סולארית: מתרחשת בעקבות חשיפה מוגברת לשמש, וגורמת לגירוי יצירת כתמים בולטים על העור, ומעניקים לו מראה בלתי אחיד, ממנו כידוע, קשה מאוד להיפטר. 

פיגמנטציה הורמונלית: סוג זה מתרחש בעיקר ברחבי הפנים, באיזור הלחיים, המצח, האף ומעלה לשפה. בנוסף, קיימים לא מעט גורמים אשר מחמירים את התופעה כגון גלולות להריון, פציעה בעור, או מחסור בויטמינים. 

פיגמנטציה פוסט טראומטית: כאן מדובר על תוצאה של מגוון רחב של מחלות ובעיות עור שונות. 

אל דאגה, הגענו לחדשות הטובות. ניתן לטפל בפיגמנטציה באמצעות חומרי גלם טבעיים שיש לכולנו בבית, בקלות, בפשטות וביעילות. הנה כמה דרכים מעולות (שחייבות לבוא עם מריחת קרם הגנה בכל יציאה מהבית): 

שיבולת שועל

מעולה במיוחד להסרת כתמים עקשניים. יש לטחון מעט שיבולת שועל, לערבב עם ארבע כפות של מיץ לימון טרי, לשפשף על העור, ולשטוף במים פושרים לאחר כמה דקות. את אותו תהליך יש לבצע לפחות פעם בשבוע, במשך ארבעה שבועות.  

כורכום

מדובר על חומר טבעי להבהרה מהירה ואפקטיבית של העור וכתמי גיל שונים. כל מה שעליכם לעשות הוא לטחון מעט כורכום טרי, לערבב אותו עם שמן זית, מעט לימון ולערבב עד קבלת עיסה אחידה. למרוח על הפנים, לחכות שיתייבש, ולהסיר עם מעט מים וסבון. 

תפוח אדמה ודבש

בתפוח האדמה ישנה כמות גבוהה במיוחד של עמילן, מה שעוזר לעור הפנים שלו לשקם את עצמו. בנוסף, הוא עשיר בנוגדי חמצון. יש לטחון בבלנדר תפוח אדמה אחד, עם כף דבש, למרוח על הפנים, לשהות עם המסכה במשך 15 דקות ולשטוף. 

לימון ותפוז

בפירות הדר שונים קיימים שפע של ויטמינים שעוזרים להבהיר את עור הפנים. כל מה שצריך לעשות הוא לסחוט מעט מיץ מלימון ותפוז טריים, לטבול בצמר גפן, ולשפשף על האיזור הרלוונטי. תוך כמה שבועות בלבד תוכלו לראות תוצאות מפתיעות. 

1% לא
99% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE