הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרווח הנקי זינק, אך דלתא איירליינס מזהירה: "מחירי הדלק הסילוני עלולים לגרום להפסד"
הדו"ח הרבעוני של חברת התעופה האמריקאית נחשף השבוע, ובו רווח בגובה 1.2 מיליארד דולר. עם זאת, בחברת התעופה צופים שמחירי הדלק הסילוני ימשיכו לזנק ויובילו להפסד במהלך הרבעון האחרון של 2021

דלתא איירליינס דיווחה הבוקר (רביעי) על הרווח בגובה 1.2 מיליארד דולר במהלך הרבעון השלישי של 2021, אולם חברת התעופה הזהירה שמחירי הדלק הסילוני הגבוהים צפויים להוביל להפסד במהלך הרבעון האחרון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

מנכ"ל דלתא, אד בסטיאן, סיפר שהביקוש לטיסות עלה לקראת סוף הרבעון, וזאת לאחר שנרשמה ירידה משמעותית בעקבות המוטציות השונות של נגיף הקורונה: "אנחנו מרגישים את זה בעיקר במהלך 4-5 השבועות האחרונים", אמר בסטיאן.

בכל הנוגע לטיסות בינלאומיות, בדלתא אופטימיים שהרבעון האחרון של השנה יהיה טוב יותר, שכן לפי ההערכות ארה"ב תאפשר לתיירים מחוסנים להיכנס למדינה.

במהלך הרבעון השלישי דלתא איירליינס הפעילה רק כ-71% מכמות הטיסות שהפעילה ברבעון המקביל ב-2019 (לפני פרוץ המשבר), אך בסטיאן סיפר שנתון זה צפוי להגיע ל-80% במהלך הרבעון הרביעי.

כאמור, בדלתא אף צופים שמחירי הדלק יזנקו ב-6% עד 8% במהלך הרבעון הרביעי, ועל כן חברת התעופה מעריכה שהיא תסיים את הרבעון בהפסד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE