הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכינו את עצמכם לחורף: המשקאות הבריאים ביותר לחורף טעים וחמים
אין דרך טובה יותר לחגוג את החורף מאשר כוס משקה חמים, מפנק, טעים ובריא. בדיוק בשביל זה מצאנו עבורכם כמה משקאות מנחמים וטעימים אך גם בריאים ומזינים. כל מה שנותר לכם להשלים הוא ספר טוב ושמיכה מפנקת

החורף שהולך וקרב מכניס את כולנו לאווירה חורפית יותר, סופי השבוע הופכים יותר ויותר קרירים, וזה בדיוק הזמן להכיר כמה משקאות חורפיים, מפנקים, טעימים אך בעיקר בריאים ומזינים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משקה קקאו

כוס אחת של משקה קקאו מכילה כמות גבוהה במיוחד של נוגדי חמצון, אשר טובים במיוחד למוח ולבריאות הלב. כמו כן, כאשר המשקה חם, מתקיים זירוז אפקטיבי של כמות נוגדי החמצון. בנוסף, הקקאו הינו מקור נהדר למגנזיום, והוא עשיר באבץ, מינרלים, ברזל ומנגן. איך עושים? משתמשים באבקת קקאו איכותית ללא סוכר, מוזגים מים רותחים ומוסיפים מעט חלב.

צ'אי הודי

מכיל תה שחור לצד תערובות תבלינים אשר עשירים בנוגדי חמצון ונוגדי דלקות. ניתן לשתות את הצ'אי בתופסת מעט דבש וחלב. כך תקבלו משקה טעים, מנחם ובריא.

תה ירוק

מחקרים רבים שנעשו בשנים האחרונות הראו כי התה הירוק מכיל סגולות בריאותיות רבות, והוא אף יעיל במיוחד במניעת לחץ דם גבוהה, הפחתת כולסטרול, ושיפור צפיפות העצם. בנוסף, המשקה מכיל רכיבים צמחיים אשר מתפקדים כנוגדי חמצון המפחיתים פגיעה במערכות הגוף. כמו כן, תה ירוק מכיל כמות גבוהה יחסית של קפאין, כך שלא מומלץ לשתות אותו לפני השינה. 

סיידר תפוחים

ניתן להכין את המשקה באמצעות רכז טבעי ואיכותי בשילוב של מים רותחים. מומלץ להוסיף פלחי תפוח עץ, קינמון, ומה שאתם אוהבים. התפוח מכיל מגוון ויטמינים, אשלגן, סיבים תזונתיים ונוגדי חמצון. כמו כן, התפוח יעיל בהפחתת כולסטרול, והקינמון מפחית את רמת הסוכר בדם. כך קיבלתם משקה מפנק, טעים וגם בריא.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE