הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בית ספר נוסף הודיע שיבטל את חגיגות ליל כל הקדושים – בטענה שהחג "לא שוויוני"
מוסד לימודים במישיגן החליט לבטל את האלוויין והוולנטיין דיי, כי "יש תלמידים שהמשפחות שלהם לא חוגגות, או שלא מרגישות בנוח שהילדים לוקחים חלק"

בית ספר יסודי ברובע מישיגן ביטל את חגיגות ליל כל הקדושים והוולנטיין דיי, מתוך החשש שם "כוללניים" ו"לא שוויוניים". זאת, לאחר שמוקדם יותר השבוע מוסד לימודים אחר הודיע כי מצעד הדלעת יבוטל מסיבות דומות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חגיגות האלווין יבוטלו בטענה שהן "לא שוויוניות" (צילום: Shutterstock)

 

בתי הספר הציבוריים של מזרח לאנסינג הודיעו להורי התלמידים הצעירים כי הם החליטו לבטל את שני החגים – בגלל החשש מרגשות של ילדים שהמשפחות שלהם לא רוצות שהם יקחו בהם חלק. כך מסרו מנהלי בית הספר היסודי של המחוז, במכתב משותף להוריים.

"בכל שנה, לצד הכיף במסיבות והמצעדים של ליל כל הקדושים, יש לנו תלמידים שהמשפחות שלהם לא חוגגות, או לא מרגישות בנוח עם זה שהילדים שלהם משתתפים בחגיגות ליל כל הקדושים", נכתב.

"יש לנו ילדים קטנים שהופכים להמומים ולפעמים מפוחדים בעקבות התלבושות, ויש כאלה אחרים שמגיעים לבית הספר ללא תחפושות", אמרו המנהלים והוסיפו: "אנחנו משתדלים מאוד להיות מחוז שוויוני ומכיל לכל המשפחות".

גורמים רשמיים הוסיפו כי היה קשה לסטודנטים להישאר מרוכזים בשיעורים במהלך חגיגות ההאלווין.

לגבי יום האהבה, הנחגג ב-14 בפברואר, המנהלים אמרו כי חלק ממשפחות התלמידים "אינן מרגישות בנוח עם הרעיון שבנים ובנות מחליפים ולנטיין, או משתתפים בחגיגה אשר מתמקדת ב'אהבה'. בעוד שחלק מהתלמידים משתתפים בחגיגות, אחרים לא. לפעמים זה מוביל לדרמה".

 

גם חגיגות יום האהבה יבוטלו בבית הספר במישיגן (צילום: Shutterstock)

 

עוזר ניצב המחוז, גלן מיטשאם, אמר כי ליל כל הקדושים וחג האהבה עדיין עשויים להיות משולבים בתוכנית הלימודים – פשוט לא יחגגו אותם. כדוגמה, התלמידים יוכלו למדוד דלעת כדי ללמוד על ההיקף שלה, אמר.

כאמור, ההודעה על הצעד הזה מגיעה ימים ספורים לאחר שבית ספר יסודי בסיאטל הודיע כי יבטל השנה את מצעד הדלעת של ליל כל הקדושים, מכיוון שהוא "מדיר תלמידים בעלי צבע שאינם חוגגים את החג".

מנהל בית הספר מסר אז כי "ליל כל הקדושים הוא נושא מורכב מאוד לבתי הספר. כן, אני מסכים שהאירוע הזה מדיר את התלמידים בעלי הצבע שלנו. כמה מתלמידנו בחרו בפעילות חלופית בספריה, בזמן שמצעד הדלעת התקיים. זה היה מצב שלא תואם את הערכים שלנו, להיות מקום כוללני ובטוח לכל התלמידים – במיוחד בעלי צבע ובעלי רגישות לכל הרעש וההתרגשות של המצעד".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE