הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ארגון הבריאות העולמי מכנה אותו "הרוצח השקט": כך תוכלו להפחית את לחץ הדם
עשבי תיבול הם חגיגה לכל תבשיל ומנה, אך מסתבר, כי מעבר לטעמים העזים והטובים שלהם, הם מכילים לא מעט יתרונות בריאותיים. ריכזנו עבורכם ארבעה צמחי תבלים שיכולים להפחית לחץ דם באופן אפקטיבי, טבעי ומהיר

לפי הנתונים של ארגון הבריאות העולמי למעלה ממיליארד בני אדם ברחבי העולם לוקים בלחץ דם גבוה. למעשה, הוא גם אחראי על 7 מיליארד מקרי מוות בשנה, והגורם המרכזי למחלות לב מסכנות חיים. אם כך, אין פלא שתופעה זו קיבלה את הכינוי המרתיע: "הרוצח השקט". 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החדשות הטובות הן כי ניתן להפחית לחץ דם גבוה באמצעות כמה חומרי גלם מהטבע שיש לכולנו בסופר הקרוב לבית. כך שלפני שאתם פונים לכדורים ומרשמים, הינה ארבעה צמחי תבלין שיעזרו לכם להימנע מלחץ דם גבוה ולהפחית אותו, במידת הצורך.

טימין

מדובר על עשב עשיר בויטמינים ויתרונות בריאותיים כגון הפחתת רמת הסוכר בדם ודלקתיות. בנוסף, הטימין מגביר את זרימת הדם ועשיר בנוגדי חמצון, מה שמסייע בהפחתה ניכרת של לחץ דם גבוה. 

בזיליקום

בבזיליקום קיים ריכוז גבוה במיוחד של חומר הנקרא אוגנול. חומר זה מכיל תכונות נוגדות חמצון אשר מסייעות בהורדת לחץ דם. כיצד זה קורה? חומר הנקרא שאוגנול, הנמצא בתוך הבזיליקום, מונע כניסת סידן הנמצא מחוץ לתאים, ובכך מרפה את כלי הדם בגוף. התוצאה היא התנגדות לזרימת דם, והורדה משמעותית של הלחץ.

פטרוזיליה

בעשב זה קיימים נוגדי חמצון, ויטמינים וסיבים תזונתיים, אשר כולם עוזרים בהפחתת דלקתיות בגוף וכתוצאה הפחתה ניכרת בסיכון למחלות כמו אלצהיימר, סרטן, טרשת עורקים ועוד. כמו כן, נוגדי החמצון מפחיתים את הכולסטרול ולחץ הדם.

שום

לשום יש כוח לפעול נגד לחץ דם גבוה באמצעות הרכיב הקיים בו הנקרא אליצין. מומלץ לאכול שלוש-ארבע שיני שום ביום על מנת לקבל את ההשפעה הטובה ביותר. כמו כן, אכילת שום בארוחה מונעת עלייה ברמת השומנים והכולסטרול בדם. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE