הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רגע לאחר הצעת הנישואין, כך האקס של קורטני קרדשיאן מגיב
זה כבר דבר ידוע כי האקס המיתולוגי של כוכבת הטראש ואב ילדיה לא ממש מרוצה ממערכת היחסים החדשה שלה. אך כעת, לאחר שקיבלה הצעת נישואים מרגשת, הרשת מחכה בסקרנות לתגובה הרשמית של דיסיק, והנה היא סוף-סוף הגיעה

סקוט דיסיק, האקס המיתולוגי של כוכבת הטראש קורטני קרדשיאן, מעולם לא ממש הצליח לקבל את מערכת היחסים החדשה של קורטני עם סולן להקת בלינק 182, טראוויס בארקר. יותר מזה, לאורך חודשי הזוגיות שלהם, כיכב דיסיק לא מעט בכותרות בעקבות תגובות קשות ולא מפרגנות שאמר אשר הצליחו לדלוף לרשת.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כעת, קרה הנורא מכל עבור דיסיק, וקורטני קיבלה הצעת נישואים מרגשת. מאז, אחד הדברים לו מחכים אלפי המעריצים הוא התגובה הרשמית של סקוט לנושא. מקורבים לדיסיק סיפרו כי הוא נמצא במצב רגשי נסער, ונראה כי הבשורה לא קלה עבורו. 

מקורב נוסף סיפר כי סקוט לא היה מופתע מהאירוסים, ולמעשה, האחיות של קורטני כבר די הכינו אותו לקראת הבשורה הרשמית. "למרות שהוא ידע שזה עומד לקרות, החדשות העציבו אותו מאוד, והוא נמצא כעת במצב רוח ירוד", סיפר אותו מקורב.

"תמיד יהיה לסקוט רגשות כלפי קורטני, היא אם ילדיו, והיא חלק בלתי נפרד מהמשפחה, אבל כרגע הוא פשוט לא יכול להתגבר על עצמו ולשוחח איתה. יותר מזה, קשה לו להיות ליד קורטני וטראוויס, הם מאוהבים עד מעל הראש", הוסיף וסיפר.

לבסוף סיכם ואמר כי סקוט אמנם מנסה לשדר עסקים כרגיל אבל מרגיש תחושת פספוס גדולה על כך שהזוגיות בינו לבין קורטני לא עבדה. כזכור, קורטני וסקוט הביאו לעולם שלושה ילדים משותפים, ומערכת היחסים שלהם מעולם לא הייתה יציבה במיוחד.

במשך עשר שנות הזוגיות של השניים, אשר רובן היו מתועדות בתוכנית הריאלטי של "משפחת קרדשיאן", השניים חוו לא מעט משברים ופרידות, כולל חשדות לפרידה מצידו של סקוט. לפני הפרידה הסופית והרשמית, ניסו קורטני וסקוט לעשות כל מה שאפשר על מנת להציל את הקשר, אך כידוע, ללא הצלחה. 

 

58% לא
42% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE