הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"לא נהיה משטרת החיסונים של הממשלה": מסעדה בסן פרנסיסקו נסגרה כי לא אכפה את הצו העירוני
רשת ההמבורגרים In-N-Out לא בדקה באופן קפדני תעודות חיסון מתוך אמונה שעליהם "לשרת את כל הלקוחות". פקחים של מחלקת הבריאות ערכו ביקורת וסגרו את הסניף

משרד הבריאות בסן פרנסיסקו סגר בשבוע שעבר סניף של מסעדת ההמבורגרים In-N-Out, מכיוון שעל פי נהלי החברה, העובדים לא בדקו את תעודות החיסון של הלקוחות לפי הצו הפדרלי. כך נמסר בהודעה של רשת ההמבורגרים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רשת ההמבוגרים In-N-Out (צילום: איי.פי)

 

ב-14 באוקטובר, נציגי המחלקה לבריאות הציבור הגיעו לביקור במסעדה ברחוב ג'פרסון 333 בפישרמנס וורף, וגילו כי העובדים לא בודקים באופן קפדני את תעודות החיסון, ואף לא מונעים מלקוחות שאין להם הוכחה לכך שקיבלו את הזריקות מלהיכנס פנימה.

בהצהרה שפורסמה ב'טיימס', מחלקת הבריאות של העיר מסרה כי הם העבירו "הודעה סופית על הפרה והודעת סגירה" למסעדת ההמבורגרים, בשל אי ציות לצו הבריאות הציבורי בעיר.

המסעדה מסרה כי היא פרסמה כראוי את דרישות החיסון המקומיות, אך היא מסרבת לאכוף אותם באופן קפדני. "אנחנו מסרבים להפוך למשטרת החיסונים של הממשלה", אמר קצין המשפטים והעסקים הראשי ב-In-N-Out, ארני ווזינגר. "אנחנו מתנגדים בתוקף לכל צו ממשלתי שמאלץ חברה פרטית להפלות לקוחות שלוקחים את בחירותיהם".

"כחברה, אנו מאמינים מאוד בצורת שירות הלקוחות הגבוהה ביותר, ועבורנו המשמעות היא לשרת את כל הלקוחות המבקרים אותנו, ולגרום לכולם להרגיש רצויים", אמר ווזינגר, שהוסיף כי הצו בסן פרנסיסקו הוא לא סביר ופולשני.

מאז השבוע שעבר, מסעדת ההמבורגרים הפופולרית, הממוקמת ברציף הדייגים של סן פרנסיסקו והיא היחידה בעיר, נפתחה מחדש – אך ללא אפשרות לסעוד בתוך המסעדה. ממחלקת הבריאות נמסר: "מאז שפורסמה הודעת הסגירה, העסק נקט צעדים לציות, ומאז חזר לפעילות לסעודה בחוץ בלבד".

כמו כן, משרד הבריאות של סן פרנסיסקו מסר כי "החיסונים נותרו הכלי הטוב ביותר שלנו להילחם במלחה הזו ולצאת מהמגפה. החיסון חשוב במיוחד בסביבה ציבורית פנימית, שבה קבוצות של אנשים נאספים ומסירים את המסכות שלהם, גורמים אשר תורמים להתפשטות הנגיף. לכן, סן פרנסיסקו דורשת הוכחת חיסון לסעודות באזורים מקורים".

מאז חודש אוגוסט, כזכור, סן פרנסיסקו דורשת מלקוחות להציג הוכחה לכך שהם התחסנו אם ברצונם להיכנס לעסקים מקורים, כולל ברים, מסעדות, חדרי כושר ואירועים גדולים. זאת, לצד אחוזי חיסון גבוהים, מעוד 83% מהתושבים הזכאים לקבל את הזריקות, מגיל 12 ומעלה, התחסנו במלואם.

בלוס אנג'לס, שם יש הרבה סניפים של In-N-Out, ייכנסו הנחיות דומות לתוקף החל מה-4 בנובמבר.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE