הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דה-סנטיס מציע את נמלי פלורידה כפתרון למשבר האספקה: "יש לנו את היכולת להקל על העומסים"
בעוד הנמלים בקליפורניה לא עומדים בצפיפות ובעומסים, והממשל האמריקני עדיין לא התמודד עם הבעיה, המושל הרפובליקני אמר: "אנו מסוגלים להכיל את הספינות ללא גיבוי"

מושל פלורידה, רון דה-סנטיס, הציג את הנמלים במדינתו כפתרון שיכול לסייע להקל על משבר שרשרת האספקה המתמשך בארצות הברית, והציע אותם כחלופה לנמלים העמוסים בחלקים אחרים של המדינה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ספינות משא מחכות לעגון בנמל לונג ביץ', קליפורניה (צילום: Getty Images)

 

במסיבת עיתונאים שנערכה ביום שלישי בנמל ג'קסונוויל, המכונה JAXPORT, דה-סנטיס הצביע על הצפיפות בנמלים בקליפורניה, שם, יום קודם לכן, נמלי לוס אנג'לס ולונג ביץ' ראו מספר שיא של ספינות שמחכות לפרוק את הסחורות שלהן.

הבית הלבן אמר שבשבוע שעבר, בהתייחסותו למשבר שרשרת האספקה, כי נמל לוס אנג'לס יתחיל לפעול 24 שעות ביממה על מנת להרחיב את העבודה במקום, אך הנמל טרם הרחיב את פעילותו ולא מסר תאריך יעד לשינוי שעות העבודה.

דה-סנטיס אמר שהנמלים בפלורידה, לעומת זאת, כבר פתוחים בכל שעות היממה, ויכולים להתמודד עם הרבה יותר עבודה ממה שהם רואים בימים אלה. "הנמלים שלנו פועלים 7\24, כלומר, זה אמור לקרות בכל מקרה. לנו, בפלורידה, יש את היכולת לעזור להקל על העומסים הללו ולסייע בשיפור הבעיות בשרשרת האספקה", אמר המושל והוסיף: "אנחנו כאן, ויש לנו את היכולת".

 

מושל פלורידה, רון דה-סנטיס (צילום: Getty Images)

 

עוד הוסיף מושל פלורידה, כי JAXPORT ונמלי ים אחרים במדינה, מציעים עוד חבילות תמריץ לעסקים שרוצים לשלוח מטענים דרך המתקנים של המדינה, וציין כי חברות באזורים אחרים בעולם כבר החלו לנתב מחדש את המשלוחים מנמלים אשר חסומים, אל פלורידה.

דה-סנטיס הרפובליקני אמר כי מאז שהפך למושל בשנת 2019, פלורידה הקצתה כמעט מיליארד דולרים לפרויקטים בנמל, והמדינה השקיעה גם בתשתיות הובלה ורכבת – שני תחומים נוספים בהם ארה"ב מתקשה להתמודד כעת.

"אנחנו מסוגלים להכיל את הספינות האלה ללא גיבויים, נמלי הים שלנו רגילים לפעול מסביב לשעון, הם רגילים להעביר מטענים למשפחות, חקלאים ולעסקים אמריקנים, ואנחנו חושבים שזהו פתרון מצוין לכמה מהבעיות שרואים בארץ, בהתחשב ביכולות שלנו", אמר דה-סנטיס.  

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE