הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכי רחוק מנורמלי: הסדרה על המשפחה הכי מופרעת בטלווזיה חוזרת לעונה שלישית
העונה השלישית של הסדרה הגיעה לאחר ציפייה ארוכה, והחדשות הטובות הן שהיא לגמרי מצליחה לספק את הסחורה. אחרי השינוי הדרמטי שהתרחש בעונה הקודמת, העונה החדשה מציגה רגעים בלתי נשכחים ולא מעט שינויים מפתיעים

עלילת ה"יורשים" מניחה על השולחן את קורות החיים של משפחת רוי. אב המשפחה, לוגן, הינו הבעלים של תאגיד תקשורת ובידור עצום ונחשב, ולו ארבעה ילדים, קונור, הבכור, קנדל, בנו השני, רומן, בנו השלישי, וסיובאן, בתו הרביעית. נשמע די נורמלי עד עכשיו? אז זהו, שלא. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כל אחד מילדיו של לוגן הינו דמות מורכבת ומופרעת בפני עצמה. קונור מנותק ואדיש כלפי הסביבה שלנו, קנדל מכור לסמים ומציג סימנים קטנים אך בטוחים של סאדיזם, רומן מגיע לפורקן מיני בדרך משונה במיוחד, רק כאשר מעליבים אותו, וסיובאן מתאפיינת כטיפוס תככני ודורסני. 

למעשה, כבר מהעונה הראשונה, לוגן מדבר ומפנטז על לפרוש מתפקידו כיושב ראש התאגיד, ובכך למעשה להעביר את השליטה לארבעת ילדיו. אך הוא לא בדיוק מצליח לשחרר שליטה ולעשות את הצעד הדרמטי הזה, גם כאשר מצבו הבריאותי הולך ומדרדר. 

בסוף העונה הקודמת, קנדל רוקם תוכנית השתלטות על התאגיד עם לא אחר מאשר אחד האויבים הגדולים ביותר של אביו. את המכתב הרשמי בנושא מגיש קנדל בעצמו לאביו, מה שמצליח להפתיע אותו ואת כל המשפחה. אך באופן מפתיע, המרד המדובר לא צלח. בדקה התשעים, מחליט קנדל לקחת עליו את האשמה ולסגת.

יותר מכך, הוא מחליט לקחת אחריות על שורה של פשעים שנעשו בתאגיד, הכללו ניצול מיני ורצח מסתורי. כל הדרמה הזו התרחשה לפני שנתיים, פרק הזמן שנאלצו הצופים וחובבי הסדרה להמתין עד לעליית העונה החדשה השלישית. הסיבה לעיכוב הדרמטי? קורונה כמובן.

העונה השלילית נפתחת כמעט באותה נקודה בה הסתיימה העונה השנייה. קנדל שוכר את שירותיו של עורך דין ויוצא למלחמה נגד אביו ונגד התאגיד. עושה רושם שהעונה השלישית מביאה עימה לא מעט שינויים דרמטיים ומהותיים הן בעלילה והן עבור הדמויות. 

העונה השלישית של ה"יורשים" מצליחה לספק את הסחורה, להפתיע, לגעת בלב, ובעיקר לרתק את הצופה לאורך כל דקות הפרק, וכל העונות זמינות לצפייה, כך שבינג' כבר בסוף השבוע הקרוב היא לגמרי אפשרות סבירה, ואפילו מומלצת.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE