הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תגלית מצמררת: "אחראית הנשקים על הסט הרגישה 'לחוצה' וחסרת-ביטחון מהכישורים שלה"
זה היה הסרט השני בלבד של אחראית הנשקים על הסט של 'חלודה', אחראית הנשקים הודתה כי חשה 'חוסר ביטחון' לגבי כישוריה לעשות את העבודה, בכל זאת, יש לתהות כיצד קיבלה את העבודה הזו?

אשת התחמושת ההוליוודית שטיפלה בנשק הקטלני ששימש את אלק בולדווין על הסט של "חלודה" הביעה ספקות משעמעותיים לגבי כישוריה ויכולתה לטעון רובים ואקדחים לפני התקרית המצמררת שבה הרג הכוכב ההוליוודי אליק בולדווין את הצלמת הראשית בסרטו החדש 'חלודה'.

"אתה יודע, הייתי ממש לחוצה מזה בהתחלה, וכמעט לא לקחתי את העבודה כי לא הייתי בטוחה אם אני מוכנה... אבל כשעשיתי את זה, זה הלך ממש חלק", אמרה חנה ריד לפני חודש בפודקאסט Voices of the West.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ריד, שאביה הוא מתכנן הפעלולים והתחמושת ההוליוודי תל ריד, הופיעה בפודקאסט בזמן שעבדה על הסט של סרטו של ניקולס קייג' "הדרך הישנה".

ההפקה ההיא רק לפני שבועות סימנה את הפעם הראשונה שלה כשריונאית ראשית על סט הוליוודי.

היא עבדה בשבוע האחרון על הסרט השני שלה עם בולדווין.

הסרט "חלודה" צולם בניו מקסיקו והגיע לסוף טראגי כאשר השחקן הוותיק הרג את מנהלת הצילום האלינה האצ'ינס ופצע את הבמאי ג'ואל סוזה.

"אין מילים להעביר את ההלם והעצב שלי", אמר בולדווין ברשתות החברתיות לאחר הירי הקטלני.

טעינת רובי אביזר הייתה החלק "המפחיד" ביותר בתהליך, אמרה ריד שסיפרה כי אביה עזר להראות לה כיצד לעשות זאת.

משרד השריף קיבל בקשה לערוך חיפוש באזור הסט שבו התרחש הירי, ולבחון את האקדח לאיתור ראיות פורנזיות כמו גם לבחון צילומים על הסט שיכולים לשפוך אור נוסף על מה שקרה במקביל לחקירה הנמשכת.

עד כה, לא הוגשו כתבי אישום, ובעוד שהמסמך המשטרתי מספק סקירה בסיסית של העובדות הידועות, עדיין לא ברור איך אקדח חם הפך למה שהיה אמור להיות אקדח קר.

12% לא
88% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE