הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשיפה ראשונה: רובי רוז מסבירה מדוע עזבה את הסדרה "באטוומן" בכיכובה
לאחר שעזבה בסערה את הסדרה והצליחה לעורר לא מעט סקרנות סביב הנושא, השחקנית האוסטרלית מגלה לראשונה מה היא הסיבה האמיתית לעזיבתה, ואיך לומר, היא לא סימפטית במיוחד

רובי רוז, כוכבת הסדרה "באטוומן" עזבה את הסדרה והצליחה לעורר סערה לא קטנה ברחבי הרשת. כעת, היא חושפת מה בדיוק קרה שם. מסתבר כי רוז נאלצה לעבור ניתוח חירום בזמן הצילומים, ומיד לאחר שיצאה מהניתוח, קיבלה איום ממפיקי הסדרה כי עליה לחזור תוך עשרה ימים בלבד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ניתוח החירום של השחקנית נועד לטפל בשתי פריצות דיסק מהן סבלה, אך במקום לקבל הבנה ואמפתיה במקום העבודה שלה, קיבלה איומים ויחס משפיל ומעליב. "אמרו לי שיש לי עשרה ימים לחזור לצילומים, אחרת כל אנשי הצוות יפוטרו והסדרה תעצור", סיפרה רוז.

עוד חשפה רוז כי האשמה מופנת גם כלפי השחקן דוגריי סקוט ואמרה כי הוא פגע באחת השחקניות על הסט, צעק והתייחס אליה באופן נוראי. "זה היה סיוט לעבוד איתו. הוא היה פשוט עוזב את הסט מתי שבא לו, ומגיע מתי שמתחשק לו. הוא התעלל בנשים, והיה בלתי נסבל. שלחתי מייל להפקה במטרה שינקטו בצעד כלשהו, והם סירבו", סיפרה.

בנוסף, חשפה רוז כי על סט הצילומים התנאים היו בלתי הולמים ולא בטוחים, עד כדי כך שאחת מעוזרות ההפקה נפצעה ונותרה משותקת. "היא הפכה להיות משותקת בידיים וברגליים, וההפקה ניסתה להאשים אותה במקרה כי היא בדיוק השתמשה בטלפון הנייד שלה. הם לא הסכימו לעזור לה, והיא פנתה למימון המונים בשביל לממן את עלויות הניתוחים והשיקום", הוסיפה רוז.

כזכור, כבר בשנה שעברה נודע כי רוז לא תמשיך בתפקידה הראשי בסדרה כאשר מההפקה נמסר כי ההחלטה הגיעה בעקבות בעיות בריאותיות של השחקנית. לפי הדיווחים, מי שצפויה להיכנס לנעליה של רוז ולהחליף אותה היא השחקנית ג'אביסיה לסלי. 

85% לא
15% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE