הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השחקן פרדי היימור על תפקידו ב"הרופא הטוב": "זו העבודה הכי קשה שעשיתי בכל הקריירה שלי"
אנחנו מכירים אותו בתור שון מרפי מסדרת המופת האהובה, אך מתחת לדמות המוכרת, מסתתר שחקן מצליח, שאפתן ומחויב. לאחרונה, התראיין היימור וחשף לא מעט פרטים מפתיעים על עבודתו ועל התהליך שעבר על מנת להיכנס לנעליו של שון מרפי

השחקן האנגלי פרדי היימור פרץ לחיינו בעקבות תפקידו בסדרה "הרופא הטוב", בה הוא מגלם רופא אוטיסט, רגיש ומבריק. לאחרונה, לקח השחקן חלק בראיון אישי וחושפני, במהלכו סיפר כי עשה לא מעט מחקר ושיעורי בית על מנת להיכנס לנעליים הגדולות של אחת הדמויות המעניינות והמרכזיות בסדרה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הסדרה פרצה אל חיינו בשנת 2017 ותוך זמן קצר הפכה ללהיט מבוקש במיוחד, ולמעשה לאחת הסדרת המצליחות ביותר של רשת "ABC". שנה לאחר שיצאה, היימור היה מועמד לפרס גלובוס הזהב לשחקן ראשי בעקבות תפקידו בסדרה. כעת, צפויה לעלות בקרוב העונה החמישית של "הרופא הטוב".  

"התפקיד דרש ממני הבנה מעמיקה ולמידה על מגוון מצבים רפואיים, ובין היתר היכרות רחבה עם עולמם של אוטיסטים. זו ללא ספק העבודה הכי עמוקה וקשה שעשיתי במהלך הקריירה שלי", סיפר היימור. עוד הוסיף וגילה כי העסיק יועצת בשביל שתעזור לו להיכנס לדמות, צפה בעשרות סרטים, וקרא ספרים ומאמרים. 

"לגלם דמות כמו שון זו ממש מתנה בשבילי. היום, בעקבות מגפת הקורונה אני מבין יותר מאי פעם כמה הרופאים הם הגיבורים האמיתיים. הם מסכנים בכל יום את החיים שלהם על מנת לשמור את החיים של אחרים ולהציל אותם. זה מעורר השראה ומדהים", סיכם השחקן. 

כזכור, פרדי התחיל את קריירת המשחק שלו בתור ילד צעיר, בסרטים "למצוא את ארץ לעולם לא", "צ'רלי בממלכת השוקולד", ועוד. במובן הזה, הצליח פרדי לעשות את הבלתי אפשרי ולהישאר בתעשייה במשך למעלה משני עשורים, כאשר כיום הוא נחשב לאחד השחקנים העסוקים והמבוקשים בביצה.

7% לא
93% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE