הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עושה זאת שוב: אנג'לינה ג'ולי מגיעה עם בנותיה לשטיח האדום וגונבת את ההצגה
נראה כי המסע לקידום הסרט החדש בכיכובה דורש לא מעט מהשחקנית ההוליוודית, כעת הגיעה ג'ולי לפסטיבל הסרטים ברומא, כאשר שתי בנותיה, שיילו וזהרה לצידה, והן לגמרי הצליחו למשוך את כל תשומת הלב

לאחר לא מעט שנים בהן אנג'לינה ג'ולי, אחת השחקניות העסוקות והאהובות בתעשייה, שמרה על פרופיל נמוך והתרחקה מאור הזרקורים, נראה כי בחודש האחרון ג'ולי לגמרי עושה את צעדיה הראשונים של קאמבק מרגש וחגיגי. עדות לכך ניתן לראות שהשחקנית חזרה להופיע באחד המקומות הכי מבוקשים, והוא כמובן השטיח האדום.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'ולי מקדמת בימים אלו את הסרט החדש בכיכובה "הנצחיים", ולאחר שלפני מספר ימים בלבד הצליחה לגנוב את ההצגה יחד עם ילדיה על השטיח האדום בלוס אנג'לס, כעת הגיעה השחקנית, לצד שתי בנותיה, לשטיח האדום ברומא. 

כאמור, להקרנה חגיגית זו הגיעה ג'ולי רק עם שתי בנותיה, שיילו בת ה-15 וזהרה בת ה-16. כמובן שהשחקנית ובנותיה הצליחו להיות הדבר הכי חם ומעניין באותו הערב וגנבו את כל ההצגה מהכוכבים הנוספים שהגיעו לאירוע. לפי הדיווחים, שאר ילדיה של ג'ולי נמצאים יחד איתה ברומא, אך החליטו שלא להצטרף לאמא לשטיח האדום.

כידוע, ג'ולי ובעלה לשעבר, השחקן בראד פיט, הקפידו לאורך השנים לשמור ככל האפשר על הפרטיות של ילדיהם, אך נראה כי כעת, לאחר שרובם כבר לגמרי בוגרים, מרגישה ג'ולי נוח יותר לחשוף אותם בפני התקשורת והצלמים, והם אכן מגיעים איתה לכל מיני אירועים פומביים. 

84% לא
16% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE