הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אכזבה לחובבי דיסני: הבילוי בפארקי השעשועים בדרום קליפורניה מתייקר
דיסני הכריזה על המהלך מוקדם יותר היום, והמחירים החדשים נכנסו לתוקף באופן מיידי. מחירי הכרטיסים בימים עם ביקוש נמוך לא ישתנו, אך בכל השאר נרשמה התייקרות של בין חמישה לעשרה דולרים

חברת וולט דיסני הודיעה היום (שני) כי היא מעלה את מחירי הכרטיסים לפארקי שעשועים בדרום קליפורניה - 'דיסנילנד' ו'ההרפתקה הקליפורנית של דיסני'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

לפני כחמש שנים, דיסני החלה לתמחר את הכרטיסים לפארקי השעשועים בהתאם לביקוש שקיים. כך למשל, המחירים הגבוהים ביותר נרשמו בסופי השבוע, בחגים ובמהלך הקיץ. לעומת זאת, את המחירים הנמוכים ניתן למצוא באמצע השבוע, בחודשים שבהם אין חגים מרכזיים.

במסגרת השינויים שהוכרזו הבוקר (ושנכנסו לתוקף באופן מיידי), מחירו של הכרטיס הזול ביותר (דרגה 1) לא ישתנה ויעמוד על 104 דולר.

לעומת זאת, הכרטיסים בדרגות 2 עד 5 התייקרו בעד 5-10 דולר (מ-114 ל-119 דולר; מ-124 ל-134 דולר; מ-139 ל-149 דולר; ומ-154 ל-159 דולר). כמו כן, בדיסני השיקו דרגה נוספת, שבה הכרטיסים יימכרו ב-164 דולר.

בנוסף, דיסני הודיעה שהיא תייקר את העלות של כרטיס "פארק הופר" - המאפשר לעבור בין שני הפארקים במהלך הביקור (מבלי להידרש לשלם עבור 2 כרטיסים). עד כה, כרטיס זה עלה 55 דולר, אך מעתה הוא יעלה 60 דולר.

95% לא
5% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE