הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מלחמה נגד המדיה החברתית: "הבאג של רון"
סרט האנימציה החדש מבקש לגעת באחד הנושאים המורכבים והחשובים ביותר של התקופה, ההשפעה של המדיה החברתית על חיינו, ובעיקר הנזקים שהיא מביאה עימה. מאחורי העלילה מסתתרים לא מעט רעיונות מהפכנים וחשובים על הדור שלנו, והתוצאה היא סרט חשוב לכל המשפחה

הגיבור של סרט האנימציה החדש "הבאג של רון" הוא ברני, ילד צעיר, מנודה חברתית, מתוסכל, מפוחד ומיואש. ברני חי עם אביו וסבתו, כאשר כמה שנים קודם לכן הוא איבד את אימו. יום אחד, הוא נחשף לטכנולוגיה חדשה ומהפכנית, רובוט המסייע לילדים להתגבר על חרדה חברתית.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


למעשה, אותו רובוט מלמד את ברני כיצד להפוך לאושיית רשת, כלומר, למקסם את הכישורים שלו על מנת להפוך לכמה שיותר פופולרי ברשת החברתית, ולקבל כמה שיותר לייקים. אך הרובוט שמקבל ברני הוא מעט "מקולקל", וכך הוא לא מצליח להפוך את ברני לאושיית רשת.

אך הקלקול של הרובוט למעשה עושה רק טוב. רק ברני לא מוכר את נשמתו לרשת החברתית. במילים אחרות, הוא לא מגביר את הניתוק מהעולם האמיתי, אלא מפתח ידידות מפתיעה ומופלאה עם חברו החדש. מדובר סרט ראשון באורך מלא של בית היוצר "לוקסמית", אולפני אנימציה בריטים.

נכון, אין זה הסרט הראשון שעוסק ביחסים וחברות בין בין אנוש ורובוט, אך האנימציה מרשימה ומיוחדת, המוזיקה מקורית, והעלילה מצליחה לגעת בלב. אך חשוב מכל, "הבאג של רון" מצליח להנגיש רעיון חשוב, או אולי נכון יותר לומר, מציאות רלוונטית מתמיד, בה הדור הצעיר משועבד למדיה החברתית, מה שמוביל לחרדה חברתית ולא מעט השפעות שליליות. 

הסרט לא חושש לומר, מבין השורות, כי ניתוק מסוים מהרשת, יכול להופעות להשלכות אדירות וחיוביות, וזו ללא ספק אמירה רלוונטית וחשובה מתמיד. לכן, מדובר על סרט שהוא לכל המשפחה, בעיקר עבור ילדים ובני נוער, אשר מספק כמה נקודות למחשבה, וזה בהחלט ערך לכשעצמו.  

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE