הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרום קליפורניה: מורה נעצר בחשד שהתקין מצלמה נסתרת בבית הספר
במשרד השריף במחוז סן ברנרדינו סירבו למסור פרטים רבים, למשל היכן בדיוק המצלמה הותקנה, אך כן נמסר שמורה למוסיקה בן 63 נעצר בחשד להחזקת פורנוגרפיית ילדים. תגובת משרד החינוך: "אישומים חמורים ביותר...החשוד כבר אינו מועסק ע"י בית הספר"

רשויות החוק בדרום קליפורניה עצרו מורה בחשד שהתקין מצלמה נסתרת בבית הספר שבו הוא עובד, כך על פי הודעה שנמסרה אתמול (שני) ממשרד השריף במחוז סן ברנרדינו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המורה שנעצר, קנת' סוקוול (צילום: משרד השריף במחוז סן ברנרדינו / גוגל מפות)

 

חקירת הפרשה החלה לאחרונה, לאחר שהנהלת "האקדמיה למצוינות אקדמית" ("Academy for Academic Excellence") בעיירה אפל ואלי - כ-100 ק"מ צפון-מזרחית למרכז העיר לוס אנג'לס - פנתה למשרד השריף וסיפרה שמצלמה נסתרת נמצאה בשטח בית הספר.

לא ברור היכן בדיוק המצלמה הותקנה, אך במשרד השריף הסבירו שהחקירה הובילה אותם לקנת' סוקוול בן ה-63, תושב העיירה ומנהל החוג למוסיקה ותיאטרון בבית הספר. ביום שישי האחרון אנשי משרד השריף הגיעו לבית הספר ועצרו את סוקוול בחשד להחזקת פורנוגרפיית ילדים.

 

 

הנהלת בית הספר הגיבה לפרשה בסוף השבוע ומסרה: "האישומים החמורים נגד העובד הוותיק גרמו לנו לתחושת הלם קשה. עם קבלת הדיווחים על התנהגותו, מיד פעלנו על מנת להוציא אותו ממקום העבודה. החשוד כבר אינו מועסק ע"י בית הספר", כלשון ההודעה.

 

אילוסטרציה (צילום: ויקיקומונס)

 

למרבה הצער, אירועים מסוג זה הפכו לשכיחים ברחבי ארצות הברית. כך למשל, בתחילת החודש דיווחנו על המקרה של ד"ר ג'סטין רתפורד, רופא מפנסילבניה שנעצר וצפוי לעמוד לדין בחשד לאונס ועבירות מין נוספות, וזאת לאחר שהתגלה שהוא התקין מצלמה נסתרת בשירותים, צילם ילדים ובני נוער ואף תקף אותם מינית.

לפי הודעת משרד התביעה במחוז ברקס (צפון-מערבית לפילדלפיה), נעצר בתחילת החודש במדינת וירג'יניה, שם ימתין במעצר עד שיושלם תהליך ההסגרה בחזרה לפנסילבניה.חקירת הפרשה החלה במהלך הקיץ, כאשר חבר של אחד מבניו של החשוד ישן בבית המשפחה בעיירה אמיטי (Amity). הנער סיפר שמצא מצלמה נסתרת במקלחת: "בזמן שהנער ישן בבית המשפחה, הוא ביקש להתקלח בשירותים שבקומה השנייה", הסביר ג'ון אדמס, התובע הראשי במחוז, "בשלב זה הוא הבחין במצלמה".

 

 

הנער לקח את המצלמה ושם אותו בתיק, ולמחרת היום הוא העביר אותה לאמא שלו, שבתגובה פנתה לרשויות החוק. במהלך החקירה בלשי המשטרה הצליחו למצוא יותר מ-2,800 סרטונים ו-1,400 תמונות שבהם אורחים בבית השתמשו בשירותים או התקלחו - חלקם הגדול ילדים קטנים.

לדבריו של התובע הראשי אדמס, רשויות החוק פנו לרופא עם ממצאי החקירה: "הוא הכחיש את כל מה שנטען בפניו, וימים ספורים לאחר מכן הוא בחר לצאת מהמדינה". בהמשך, החקירה חשפה שרתרפורד הטריד מינית לפחות שני נערים.

כאמור, רתרפורד בחר לצאת מארצות הברית, ולפי משרד התביעה הוא שהה באירופה במהלך החודשים האחרונים. ביום שבת ה-2 באוקטובר הוא החליט לשוב לארה"ב, ונעצר עם נחיתתו בנמל התעופה הבינלאומי וושינגטון דאלס מחוץ לבירת ארה"ב.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE