הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טסים לחו״ל וחוששים לשבור את הדיאטה? הנה עשרה טיפים שיעזרו לכם
אין ספק כי חופשה מביאה איתה לא מעט פיתויים, רובם קולינריים, מה שהופך את השמירה על הדיאטה מורכבת וקשה עוד יותר. החדשות הטובות הן, שבאמצעות כמה טיפים מנצחים, תוכלו לעבור את החופשה שלכם בשלום, בלי להעלות קילוגרם מיותר

סגרתם כרטיס טיסה לחופשה הבאה שלכם, ההתרגשות בשיאה, הוצאתם את המזוודה מהמחסן, ואתם מתחילים בסידורים. אך פתאום, החשש מגיע. פחד שלא תצליחו לעמוד בדיאטה שלכם בחו״ל, מול כל הפיתויים. בדיוק בשביל זה, ריכזנו עבורכם כמה טיפים חשובים, שיעזרו לכם לא לחזור הביתה עם משקל עודף.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


1. תקחו איתכם בכל יום משהו קטן בתור התיק, חטיף אנרגיה, אגוזים, תמר, תפוח, וכדומה.

2. תלכו הרבה, כך גם אם לא תצליחו לעמוד בפיתוי ותאכלו פרוסת עוגה, תשרפו בקלות את הקלוריות.

3. תחליטו מראש שחוסכים כסף על מסעדות, ובאותו הכסף קונים במקום כל דבר אחר, בגדים, נעליים, אלקטרוניקה, וכל מה שעושה לכם טוב וכיף. 

4. אם מדובר על חופשת בטן גב, נסו להזמין מראש בית מלון שכולל בריכה או חדר כושר, ותחליטו שלא מוותרים על שעה של אימון או שחייה ביום. 

5. סגרתם מקום במסעדה? קראו את התפריט בעיון, ותבחרו משהו שיהיה גם מזין ובריא אך גם מפתה ומעניין. 

6. תבחרו בירקות: כיום, כמעט בכל מסעדה תוכלו למצוא מגוון רחב של מרקים, סלטים, וכדומה. 

7. אל תוותרו על שתייה, תקנו בקבוק מים, ותדאגו שאתם שותים לאורך כל היום, כך תהיו גם פחות רעבים ותחפשו מקום לנשנושים.

8. גם במהלך חופשה, חשוב כי תקפידו לאכול כל 3-4 שעות, זאת על מנת לא להגיע לרעב קיצוני, ואז לטרוף את כל מה שאתם רואים בדרך.

9. אם אתם בסיטואציה בה אתם צריכים להמתין לא מעט שעות עד הארוחה הבאה, קנו לכם חטיף קטן ובריא, סלט, או מרק. אם אין ברירה, וכל מה שיש בסביבה הוא כריך שחיתות, חלקו אותו, ותאכלו בשתי פעימות.

10. ולבסוף, אל תשכחו ליהנות. כמובן שמותר פה ושם לחטוא, אך במידה ובאיזון, וכך תוכלו ליהנות מכל העולמות ולחזור הביתה באותו משקל.

 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE