הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"נאצים של חיסונים": חברת הקונגרס הרפובליקנית באמירה צורמת
אחרי שכבר השוותה את חובת המסכות לשואה, מרג'ורי טיילור גרין התבטאה שוב בצורה מעוררת מחלוקת. נוסף לכך, אתמול היא נקנסה בכ-50 אלף דולר על אי ציות להנחיות הבית הלבן

חברת הקונגרס הרפובליקנית, מרג'ורי טיילור גרין מג'ורג'יה, התבטאה שוב בצורה מעוררת זעם כאשר אמרה "נאצים של חיסונים", תוך שהיא הודתה כי היא לא מחוסנת. כמו כן, היא נקנסה אתמול בכ-50 אלף דולר בגין אי עטיית מסכה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מרג'ורי טיילור גרין (צילום: Shutterstock)

 

"הם הורסים את המדינה שלנו, הנאצים של החיסונים האלה", אמרה גרין בראיון לפודקאסט של סטיב באנון. "אני מצטערת. אני יודעת שאני משתמשת במילה 'נאצי' וכולם כועסים שאני אומרת את זה, אבל זה בדיוק מה שהם".

כזכור, בחודש מאי האחרון, גרין גררה ביקורת מצד שני צידי המפה הפוליטית על כך שהשוותה בין החוק בבית הלבן המחייב על עטיית מסכות לבין חוקים אנטי יהודיים בתקופת גרמניה הנאצית.

בעקבות הסערה ברשתות החברתיות בגין דבריה, גרין הגיעה לביקור במוזיאון להנצחת השואה והתנצלה על דבריה. "אין שום השוואה לשואה, אבל יש מילים והערות שאמרתי שאני יודעת שהן פוגעניות, ואני רוצה להתנצל על כך".

רק אתמול, גרין קיבלה קנס על סך 48,000 דולר על כך שסירבה לעטות מסכה בבית הלבן. היא נקנסה כבר 20 פעמים, כאשר בחודש מאי היא קיבלה אזהרה ראשונית, אחריה 500 דולר קנס ו-2,500 דולר עבור כל עבירה שלאחר מכן.

 

מרג'ורי טיילור גרין (צילום: Getty Images)

 

בראיון עם בראנון, גרין הודתה כי היא לא התחסנה נגד הקורונה מתוך החופש המוחלט להחליט על גופה.

"אתה רוצה לדעת משהו, סטיב? אני לא מחוסנת. ואני לא מקבלת את החיסון כי אני אמריקאית, אני יכולה לבחור מה אני רוצה לעשות עם הגוף שלי. יש לי את החופש להחליט אם אני רוצה לקבל חיסון או לא, ולא אכפת לי מי אומר לי שאני צריכה לקבל אחד כזה", אמרה, וציינה כי אין לה את אותן הדאגות כמו לעובדים העומדים בפני צעדים משמעתיים בעקבות צווי החיסון.

"אני חברת קונגרס, ונחשו מה, אף אחד לא מפטר אותי בגלל שלא התחסנתי", אמרה הנציגה הרפובליקנית.

כאשר באנון שאל אם מדובר על "פשיזם של האליטות", גרין הסכימה: "הם פשיסטים. הם קראו לנו פשיסטים וקראו לנו נאצים כבר במשך חמש שנים, ונמאס לי מזה, כי זה בדיוק מה שהם. הם נאצים".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE