הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שהואשם בביזוי הקונגרס: סטיב באנון הסגיר את עצמו ל-FBI
ימים ספורים לאחר שהואשם בשני סעיפים של ביזוי הקונגרס לאור סירובו להתייצב בפני ועדת החקירה לאירועי ה-6 בינואר, באנון בן ה-67 נאלץ להסגיר את עצמו לרשויות החוק הפדרליות

סטיב באנון, יועצו של הנשיא לשעבר טראמפ, הגיע הבוקר (שני) למשרד ה-FBI בוושנגטון די. סי. והסגיר את עצמו לרשויות החוק הפדרליות, ימים בודדים לאחר שהואשם בביזוי הקונגרס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


באנון, הבוקר מחוץ למשרד ה-FBI בוושינגטון (צילום: AP)

 

כפי שדיווחנו ביום שישי, באנון בן ה-67 הואשם בשני סעיפים של ביזוי הקונגרס. הראשון בשל סירובו למסור עדות לוועדת החקירה לאירועי ה-6 בינואר, והשני לאור סירובו להציג מסמכים הקשורים להסתערות על גבעת הקפיטול.

באנון עזב את ממשל טראמפ ב-2017, אך בוועדת החקירה של אירועי ה-6 בינואר דרשו ממנו למסור עדות מכיוון שהשתתף בפגישה עם מספר בכירים בממשל ב-5 בינואר.

כאמור, באנון הסגיר את עצמו ל-FBI הבוקר, והוא הגיע למשרדי הבולשת ביחד עם עורך דינו דיוויד שון (אותו עורך דין שייצג את הנשיא לשעבר טראמפ במהלך משפט ההדחה השני שלו, שנפתח בעקבות ההסתערות על גבעת הקפיטול).

אם באנון יורשע, כל סעיף עלול לגרור תקופת מאסר של 30 יום עד שנה, כמו גם קנס כספי של 100 עד 1,000 דולר.

"מאז יומי הראשון בתפקיד, הבטחתי לכלל עובדי משרד המשפטים שאנחנו נעבוד יחדיו כדי להראות לעם האמריקאי שאנחנו פועלים לפי עקרונות שלטון החוק, במסגרת עובדות החוקים קיימים", נמסר ביום שישי האחרון ממריק גרלנד, התובע הכללי של ארה"ב, "כתב האישום שהוגש היום משקף את המחויבות שלנו לעקרונות אלה".

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE