הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נער קנדי נעצר לאחר שעקץ 36 מיליון דולרים בקריפטו
על פי רשויות החוק הקנדיות שלצד השירות החשאי האמריקאי היו מעורבות במעצר, מדובר בתפיסה הבודדה הגדולה ביותר בהונאת קריפטו מצד אדם אחד - כתב אישום הוגש נגד הנער - אך מה עם הכסף החסר?.

נער קנדי ​​נעצר בשל גניבת קריפטו בשווי 36.5 מיליון דולר מקורבן המתגורר בארה"ב, כך דיווחו השבוע בחדשות בלומברג.

האירוע מסמן את גניבת הקריפטו הגדולה ביותר שדווחה מאדם אחד, כך מסרה המשטרה הקנדית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: זירוהדג')

העוקץ התצמקד בקורבן שהיה ממוקד על ידי תרמית המבוססת על החלפת SIM, שבמסגרתה מישהו חוטף מספר טלפון של לקוח אלחוטי, ואז יכול ליירט קודי אימות דו-גורמי, ולאחר מכן פשוט לגשת לחשבונות הטלפון שלו.

משרד החקירות הפדרלי וכוח המשימה לפשעים אלקטרוניים של השירות החשאי האמריקאי חברו יחדיו לביצוע המעצר, כך לפי משטרת המילטון, שבאונטריו, קנדה.

המעצר מסמן את שיאה של חקירה שהחלה בחודש מרץ האחרון. עד עתה משטרת המילטון הצליחה לתפוס אצל הנער קריפטו בשווי של יותר מ-5 מיליון דולרים אך היתר נעלם. חלק מהקריפטו הגנוב שימש לרכישת שם משתמש "נדיר" למשחקים מקוונים, דבר שהפך לרמז מרכזי בסיוע לחוקרים לגלות מי ביצע את הפשע.

נכון לעתה, אין מידע נוסף על כמות הקריפטו שאותרה מעבר ל-5 מיליון הדולרים, דבר אשר עשוי להפוך לסיפור מעניין כאשר יחפשו אחר הכסף הנעלם מן הרגע שהנער יעשה את דרכו דרך מערכת המשפט ולאחר שישלם את חובו לחברה. ואכן יתברר כי למרות שהוא ייצא לחופשי הרי שהוא עדיין יהיה מולטי מיליונר.

כנגד הנער הוגש כתב אישום ונכון לעתה עומד כנגדו תיק תלוי.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE