הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה בפנסילבניה: בן 6 ירה למוות באחיו בן ה-5
מהחקירה הראשונית עולה כי שלושה ילדים שהו לבדם בחדר, כאשר האקדח של אחד ההורים היה איתם ללא השגחה. "ילדים לא יודעים, הם חושבים שזה צעצוע"

ילד בן 5 נורה למוות על ידי אחיו הגדול, רק בן 6, בביתם בפנסילבניה ביום שני, כאשר השניים שהו לבדם בחדר השינה עם נשק חם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבית בו אירעה הטרגדיה (צילום: מתוך טוויטר)

 

קונור וולף בן ה-5 נורה בסביבות השעה 5:30 אחר הצהריים, בתוך ביתם בפן הילס. רשת WTAE-TV דיווחה על המקרה, וציטטה את המשטרה והמשרד של החוקר הרפואי במחוז לאגני. "הילדים שיחקו בחדר השינה האחורי כאשר אחד מהם נורה", אמר סגן ונרנדו קוסטה.

כוחות המשטרה וההצלה הוזעקו לזירה, ומצאו את קונור במצב אנוש. הם פינו אותו במהירות לבית החולים לילדים UPMC בפיטסבורג, ולאחר כשעה של מאמצי החייאה הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

מהמשטרה נמסר כי בחדר השינה היו שלושה ילדים, אשר נותרו ללא השגחה בעוד שהנשק היה לידם. כמו כן, נמסר כי האקדח שייך לאחד ההורים, ונטען כי הוא משתף פעולה באופן מלא עם רשויות החוק. התיק יועבר לפרקליטות המחוז, שם יוחלט אם להגיש כתב אישום.

 

 

אלפרד ושרי רובינסון, שכנים של המשפחה, אמרו כי הם מכירים את הילדים מהפעמים שהנכדים שלהם היו מגיעים ומשחקים בחצר. "אני רק מתפלל עבור המשפחה, בתקווה שהם יצליחו להתגבר על זה", אמר אלפרד.

"צריך לנעול את הרובים האלה. ילדים לא מודעים, הם חושבים שאלה צעצועים. חייבים לנעול אותם כי זה מה שקורה בסוף", אמרה שרי.

מנהל בטיחות הציבור, וונדל הישריץ', אמר כי מדובר ב"אבדה מגוחכת", ומסר בהצהרה שכדי למנוע מוות מיותר נוסף, הוא מציע לכל בעל אקדח להגיע למשרדו או למטה המשטרה ולקבל מנעול. "כל מי שמקבל על עצמו את האחריות להיות בעל אקדח, צריכה להיות לו האחריות שהוא מאובטח".

כמו כן, ממחוז בית הספר פן הילס נמסר: "המחוז מאשר את מותו של תלמיד הגן שלנו, קונור וולף. אנחנו מבקשים מכל חברי הקהילה שלנו לזכור את קונור והמשפחה שלו במחשבות ובתפילות שלכם. יועצים ועובדים סוציאליים יישארו נגידים לתלמידים ולצוות אשר זקוקים לתמיכה נוספת בתקופה קשה זו".

 

 

 

3% לא
97% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE