הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מכת הגניבות הגיעה לוואלי לוס אנג'לס: 5 חשודים פשטו על מרכז הקניות 'טופנגה קניון' ותקפו מאבטח
במשטרת לוס אנג'לס סיפרו שחשוד אחד תקף את המאבטח וארבעה נוספים נכנסו לחנות 'נורדסטרום' וגנבו תיקי מעצבים בשווי 25 אלף דולר. ככל הנראה, הם נמלטו בפורד מוסטנג אפורה. למרבה המזל, מאבטח החנות נפצע באורח קל

רשויות החוק בלוס אנג'לס מחפשות אחר לפחות חמישה שודדים שפשטו אמש (רביעי) על חנות של רשת 'נורדסטרום' בוואלי, גנבו סחורה בשווי 25 אלף דולר ותקפו מאבטח בגז פלפל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, אמש בוואלי לוס אנג'לס

 

תחילת האירוע בסמוך לשעה 7:00 בערב (שעון מקומי), אז התקבלו דיווחים ראשוניים על השוד האלים במרכז הקניות 'טופנגה קניון' בוודלנד הילס.

לפי הודעת המשטרה, חמישה חשודים נכנסו לחנות מהכניסה הצפונית (משד' ויקטורי). בזמן שחשוד אחד תקף את המאבטח עם גז פלפל, ארבעת החשודים הנוספים נכנסו לחנות, גנבו תיקי מעצבים בשווי 25,000 דולר ונמלטו.

 

 

"זה אירוע שונה ממה שראינו עד כה, שכן החשודים תקפו את המאבטח", הסביר אלן המילטון ממשטרת לוס אנג'לס, "לפי עדי ראייה, מיד לאחר השוד החשודים נמלטו בפורד מוסטנג אפורה, אך אנחנו לא יודעים לאיזה כיוון הם ברחו".

פרמדיקים שהוזעקו למרכז הקניות העניקו טיפול רפואי למאבטח, שלמרבה המזל נפצע באורח קל בלבד. כמו כן, במשטרה סיפרו כי עשרות לקוחות נכחו בחנות בעת האירוע, אך איש לא נפגע.

 

מאבטח החנות נפצע באורח קל במהלך האירוע

 

כזכור, בשבועות האחרונים נרשמו עשרות תקריות דומות בקליפורניה ומדינות נוספות. כך לדוגמה, ביום שני האחרון דווח על שוד בסניף 'נורדסטרום' במרכז הקניות 'דה גרוב' בלב לוס אנג'לס. עד כה, רק 3 מתוך כ-20 חשודים נעצרו.

בסוף השבוע אף דווח על ניסיון לפרוץ לחנויות בבוורלי הילס, ובשבוע שעבר 14 שודדים הסתערו על חנות של לואי ויטון בפרבר של שיקגו

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE