הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לראשונה מאז תחילת שנות ה-90: יותר מ-500 נרצחים בפילדלפיה
כוחות משטרה והצלה הוזעקו לדרום העיר אתמול בעקבות אירוע ירי שבו נהרגה אישה בת 55, שהפכה לקורבן הרצח ה-500 מאז תחילת השנה הנוכחית. מפקדת המשטרה: "כל אחד מהמקרים הוא אירוע קשה בפני עצמו"

בדומה לערים גדולות ברחבי ארצות הברית, גם פילדלפיה מתמודדת עם גל אירועי ירי ופשיעה אלימה. אתמול (רביעי) העיר רשמה את מקרה הרצח ה-500 מתחילת השנה - רף שלא נחצה מאז 1990.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת הרצח ה-500 בפילדלפיה, אתמול

 

בשעות הצהריים המאוחרות של יום רביעי, שוטרי משטרת פילדלפיה הוזעקו לשכונה בדרום העיר בעקבות הדיווחים על ירי באזור. כשהם הגיעו לזירה הם מצאו בה אישה בת 55, שנורתה שלוש פעמים, ששכבה ללא רוח חיים באמצע הרחוב.

כאמור, המקרה הטרגי הנ"ל היה הרצח ה-500 שנרשם בפילדלפיה - העיר השישית בגודלה בארצות הברית.

"כל אחד ממקרי הרצח בעיר הוא אירוע קשה בפני עצמו", נמסר מדניאל אוטלאו, מפקדת משטרת פילדלפיה, "ואנחנו מתחייבים לעשות הכל כדי להעמיד לדין את האחראים לרציחות ולאפשר למשפחות לסגור מעגל. חצינו רף טרגי ביותר - 500 בני אדם שנרצחו בעיר שלנו - ויש לכך משקל כבד שקשה לקלוט ולהבין".

 

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

שלא בשונה מערים כמו ניו יורק ולוס אנג'לס, גם גל הפשיעה בפילדלפיה קשור לכמות הגדולה של כלי נשק בלתי חוקיים שמסתובבים ברחובות:

"אם המגמה תימשך במהלך החודש הקרוב, אנחנו נסיים את השנה עם קרוב ל-6,000 כלי נשק בלתי חוקיים שהוחרמו. גם מספר המעצרים הקשורים לעבירות נשק נמצא בשיא", הסבירה מפקדת המשטרה, "יש כאן עניין של תרבות אלימה ואנחנו מנסים לטפל בה".

כאמור, גל אירועי ירי והפשיעה אלימה מורגש ברוב הערים הגדולות בארצות הברית. לפי ארגון MCCA (התאחדות של מפקדי המשטרה בערים הגדולות בארה"ב), מתחילת השנה נרשמו 6,502 מקרי רצח. לשם השוואה, במהלך 11 החודשים הראשונים של שנה שעברה הנתון עמד על 5,904.

לצד ערים כגון שיקגו, ניו יורק ולוס אנג'לס, ב-MCCA ציינו כי גל הפשיעה מורגש גם באוסטין (טקסס), נאשוויל (טנסי), אלבקרקי (ניו מקסיקו), פורטלנד (אורגון) ויוסטון (טקסס).

88% לא
12% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE