הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מזלזל בהנחיות: ביידן נצפה בתוך חנות בגדים – ללא מסכת פנים
על אף השלט הגדול שתלוי על דלת הכניסה, הדורש מהמבקרים לכסות את פניהם, הנשיא לא מילא אחר ההנחיות – אשר חלות על מקומות מקורים באי בו שהה במהלך חג ההודיה

הנשיא ג'ו ביידן נצפה במהלך סוף השבוע עורך קניות, מבלי לעטות מסוכה – למרות שעל דלת החנות נתלה שלט הדורש כיסוי פנים. זאת, בעוד הנשיא מפציר באמריקנים שוב ושוב לעקוב אחר ההנחיות הפדרליות כחלק ממאבק נגד הקורונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'ו ביידן ללא מסכת פנים - למרות שנדרש (צילום: פוקס ניוז)

 

הנשיא האמריקני נראה בחנות Murray’s Toggery Shop באי ננטקט ביום שבת, כאשר המסכה השחורה שלו תלויה על צווארו ולא מכסה את פיו ואפו – למרות, כאמור, שלט גדול תלוי מחוץ לדלת המורה למבקרים לעטות מסכה.

לאחר שיצא מהחנות, בדרכו לחנות אחרות, ביידן נשאל על ידי עיתונאים מה עוד צריך לעשות כדי לעצור את זן הקורונה החדש 'אומיקרון' – אך הוא התעלם מהשאלה.

המדיניות שנקבעה על ידי חנות הבגדים והמזכרות בה שהה ביידן, עולה בקנה אחד עם חובת המסכות באי ננטקט, שעל פי הדיווחים הוחלה מחדש בחודש שעבר על ידי מועצת הבריאות המקומית.

 

 

זוהי לא הפעם הראשונה שביידן זוכה לביקורת על כך שהוא לא ממלא אחר הדרישות המקומיות של עטיית מסכה, בעודו כאמור קורא לאמריקנים לעשות כך. באוקטובר האחרון, למשל, הנשיא נראה במסעדה יוקרתית בוושינגטון, ללא מסכה.

כמו כן, בנובמבר ביידן נראה עומד לצד נבחרי ציבור אחרים ללא מסכה.

לפני כשבועיים, יו"ר הנבחרים ננסי פלוסי ומושל קליפורניה, גווין ניוסם, השתתפו בחתונה מפוארת יחד עם פוליטיקאים נוספים ואורחים רבים, בעוד כולם לא עטו מסכות פנים.

תחילת החתונה התקיימה בבית העירייה בסן פרנסיסקו, שם האורחים שהגיעו נאלצו להציג הוכחת חיסון – ואחרי זה עשו את דרכם לאחוזת גטי, שם החגיגה נמשכה. באירוע השתתפו גם מושל קליפורניה, גווין ניוסם, וראש עיריית סן פרנסיסקו, לונדון בריד.

 

יו"ר בית הנבחרים משתתפת בחתונה ללא מסכה (צילום: מתוך טוויטר)

 

"גווין ניוסם, לונדון בריד וננסי פלוסי, כולם נכחו בחתונה המונית ללא מסכות", צייצה עורכת בעיתון 'ריזון', ליז וולף. "אבל היי, בואו נוודא שילדי סן פרנסיסקו עוטים מסכות בבתי הספר".

ארגון מקומי הנקרא 'פותחים מחדש את בתי הספר בקליפורניה', העביר גם הוא ביקורת בציוץ בטוויטר עם תמונה של פלוסי בין קהל גדול, כאשר אף אחד לא עוטה מסכה. "ומדוע האורחים יכולים לעשות את זה? ללא מסכה במקום מקורה, כאשר אירועים בבתי ספר ברחבי קליפורניה מבוטלים, וילדים חייבים לעטות מסכות במשך 7 שעות ביום, כולל בחוץ בהפסקה בחלקים רבים בדינה, כולל בסן פרנסיסקו".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE