הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מבוסס על סיפור אמיתי: הסרט החדש על גוצ׳י
עם קאסט שחקנים מהמרשים שנראה בקולנוע בשנים האחרונות, סרטו החדש של רידלי סקוט מסתמן כלהיט ההוליוודי הבא, אשר מבוסס על סיפורה האמיתי של פטריציה רג׳יאני אשר נשפטה והורשעה בתכנון חיסולו של בעלה לשעבר וראש בית האופנה היוקרתי גוצ׳י

ליידי גאגא, אדם דרייבר, ג'רמי איירונס, ג'ארד לטו ואל פאצ'ינו הם רק חלק מקאסט השחקנים המרשים של הסרט החדש של רידלי סקוט, ״גוצ'י״. כאמור, הסרט מבוסס על סיפור אמיתי, אשר התקיים בשנות השבעים בניו יורק. העלילה פותחת עם פטריציה רג'יאני, אשר פוגשת לראשונה את מאוריציו ומיד מבינה כי עליה לשבות אותו ברשת.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מאוריציו מצידו מיד מתאהב בעלמת החן הצעירה, ודי מהר הוא מוכן לוותר כמעט על הכל בשביל לזכות בליבה. אביו לעומת זאת, מבין כי מדובר על בחורה שרואה לנגד עיניה הזדמנות כספית, ומתנגד לזוגיות בין השניים. ולמעשה, זוהי רק ההתחלה של הדרמה המשפחתית הידועה לשמצה.

ליידי גאגא בתפקיד הראשי, אשר משחקת את דמותה של פטריציה, גורמת לכל המכלול הזה, להפוך ליצירה קולנועית מרשימה וסוחפת, והיא מצליחה להחזיק את הסרט כולו מההתחלה ועד לסיום. גאגא נכנסת לנעליה של פטריציה באופן אותנטי ומרשים במיוחד, וללא פסק מדובר על תצוגת המשחק המרשימה ביותר שלה עד כה.

בסופו של יום, מדובר על דרמה קולנועית משובחת, עם הפוגות קומיות הכרחיות, שחקנים מן השורה הראשונה, צילום ברמה הגבוהה ביותר, הפקה ותפאורה שמצליחות להחזיר את הצופה לאותה התקופה בצורה מעוררת השראה, ובעיקר, הצצה נדירה לפרשה שהצליחה להסעיר את עולם האופנה, ואף את העולם כולו.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE