הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סנדרה בולוק מדברת על ילדיה המאומצים: ״הייתי רוצה שיהיה לנו צבע עור דומה״
הכוכבת והשחקנית ההוליוודית התארחה לאחרונה בפודקאסט חדש, במהלכו סיפרה כי לעיתים היא מדמיינת ורוצה שלה ולילדיה המאומצים יהיה אותו צבע עור, זאת לאור המבטים שהיא נוטה לקבל בציבור. ״אני מקווה שיום אחד זה כבר לא יהיה אישו״, אמרה בולוק

השחקנית זוכרת האוסקר סנדרה בולוק (57) היא אחת השחקניות האהובות בביצה ההוליוודית, אך כזו ששומרת בקנאות על הפרטיות שלה. כעת, בעקבות סרט חדש בכיכובה, הגיעה בולוק לכמה תוכניות אירוח וראיונות, כאשר לאחרונה הגיעה להתארח בפודקאסט של ג׳יידה פינקט ודיברה לראשונה על ילדיה המאומצים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לשחקנית שני ילדים, לואיס בן ה-11, וליילה בת ה-8, את שניהם אימצה בולוק מאפריקה. ״אני לא יכולה להגיד שלא הייתי רוצה שיהיה לנו את אותו צבע עור לפעמיים, בעיקר בגלל המבטים שאנחנו מקבלים. זה גם מקל על אנשים לגשת אלינו. אולי יום אחד זה ייעלם, ונוכל להסתכל על העולם אחרת״, אמרה השחקנית.

במהלך הראיון, נשאלה בולוק האם ילדיה חושבים שהיא מגניבה. ״לא. בכלל לא. רק אם אני מביאה משהו טעים הביתה. למשל, אתמול הבאתי איתי דונאטס, אז באותו רגע הייתי מגניבה. הכי מגניבה״, אמרה בשעשוע. ״אני אוהבת אותם תמיד, ובכל מקרה. אני בת מזל״, סיכמה.

כמו כן, סיפרה בולוק על חייה הרומנטיים, צעד מפתיע לכשעצמו. כידוע, השחקנית נמצאת בזוגיות עם הצלם בריאן רנדל משנת 2015, אך השניים מתרחקים ככל האפשר מאור הזרקורים ולא נוטים להתראיין ולדבר על הזוגיות שלהם. ״הוא לגמרי אהבת חיי, אך אנחנו לא מרגישים שום צורך להתחתן״, סיפרה בולוק.

כזכור, סנדרה הייתה נשואה בעבר ליזם ג׳סי ג׳יימס, אך השניים התגרשו לאחר שמועות על בגידה מצידו של ג׳יימס, אשר הודה בהן, בסופו של יום, ואף פרסם התנצלות פומבית. כיום, נראה כי בולוק לגמרי המשיכה בחייה, והיא נמצאת במערכת יחסים בריאה וטובה, וממשיכה לטפח ולקדם את קריירת המשחק שלה.  

39% לא
61% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE