הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ פותח על מייגן מרקל: ״היא משתמשת בנסיך הארי וזה פוגע במלכה״
נראה כי נשיא ארצות הברית לשעבר לא מוכן לוותר על עוד כותרת, והפעם הוא בוחר לייצר עניין סביב הטרחת אשמה בדוכסית לשעבר, מייגן מרקל, ואומר כי היא משתמשת בבעלה, הארי, פעולה שמצליחה לפגוע במלכה אליזבת

אין ספק כי הנסיך הארי והדוכסית לשעבר מייגן מרקל הם אחד הזוגות היותר פופולריים ומתוקשרים ברחבי העולם, מה שמעניק לרבים את הלגיטימציה למתוח ביקורת על אורח החיים שלהם והבחירות שעשו לאורך השנים, או ליתר דיוק, בשנה האחרונה. וכן, זה כולל גם את נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לאחרונה, החליט טראמפ להעביר ביקורת על מרקל, והוא לא דגל באיפוק או אלגנטיות רבה מדי. כל זה קרה במהלך ראיון של דונלד אצל המארח ואיש הטלווזיה נייג'ל פרג׳. ״אני לא מעריץ של מייגן. לא הייתי מעריץ שלה מהרגע הראשון, וזה כנראה לא הולך לקרות״, אמר. 

״היא מנצלת את הנסיך הארי באופן מזעזע, ויום יגיע והוא יבין את זה ויתחרט על כל זה. היא הרסה את מערכת היחסים שלו עם משפחתו, ואין ספק שזה מכאיב למלכה אליזבת״, הוסיף ואמר טראמפ. אך הנשיא לשעבר לא הסתפק בכך, והמשיך.

״מייגן מתנהגת באופן לא מכבד ומזלזל, בעיקר למלכה, שהיא כידוע, אישה מכובדת וגדולה מהחיים. היא לא מכבדת את משפחת המלוכה, ובעיקר, היא לא מכבדת את המלכה אליזבת. בקיצור, היא עושה הרבה דברים בלתי הולמים״, סיכם טראמפ. 

כזכור, זו בהחלט אינה הפעם הראשונה שנשיא ארצות הברית לשעבר בוחר לפתוח על מייגן מרקל ולהעביר עליה ביקורת קשה, כאשר בשנה שעברה, זמן קצר לאחר שהזוג המלכותי בחר לעבור ללוס אנג׳לס, אמר באופן פומבי: ״הנסיך הארי ומייגן מרקל יאלצו לשלם על ההגנה הביטחונית שלהם״. 

 

4% לא
96% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE