הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מכה נוספת לקמלה האריס: הדוברת הראשית הודיעה על התפטרותה
סנדרס, שעבדה בקמפיין לנשיאות של ביידן והמשיכה למשרדה של סגניתו, הודיעה כי תעזוב את המשרד בסוף החודש. זאת, שבועיים בלבד לאחר שמנהלת התקשורת של האריס הכריזה על צעד דומה

סימון סנדרס, הדוברת הראשית של סגנית הנשיא קמלה האריס, הודיעה כי היא תעזוב את תפקידה בסוף השנה הנוכחית - זאת שבועיים בלבד לאחר שמנהלת התקשורת של הסגנית הודיעה על התפטרותה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קמלה האריס וסיימון סנדרס (צילום: Getty Images)

 

סנדרס בת ה-31, שימשה כיועצת בכירה בקמפיין של ג'ו ביידן לנשיאות 2020, לפני שנכנס לתפקידו בבית הלבן – ואז הפכה לדוברת הראשית של סגניתו. בשלב זה, עוד לא ברור מה יהיה המשך דרכה של סנדרס.

סנדרס הודיעה על עזיבתה לצוות המחלקה, בתזכיר שהגיע לידי 'פוליטיקו'. "אני כל כך אסירת תודה לסגנית על האמון שנתנה בי מההתחלה, ועל ההזדמנות לראות על מה אפשר להוריד עול ממה שהיה", כתבה סנדרס. "כל יום הגעתי למתחם הבית הלבן בידיעה שהעבודה שלנו עשתה הבדל מוחשי עבור האמריקנים. אני אסירת תודה, ואני אתגעגע לעבוד בשבילה ובשביל כולכם".

על פי מקור ששוחח עם רשת סי.אן.אן, "סיימון שירתה בכבוד במשך שלוש שנים. הנשיא וסגנית הנשיא אסירי תודה על השירות והייעוץ של סימון עבור הבית הלבן. היא חברה מוערכת, שחקנית צוות, והיא תחסר לנו. אנחנו אסירי תודה שהיא תעבוד איתנו עד סוף השנה".

 

קמלה האריס וסיימון סנדרס (צילום: הבית הלבן)

ההודעה על עזיבתה של הדוברת, מגיעה לאחר ההודעה של מנהלת התקשורת של האריס, אשלי אטיין, שתעזוב גם היא את המחלקה עד דצמבר, כדי לחפש "הזדמנויות אחרות".

על פי מקור נוסף ששוחח עם סי.אן.אן, סגנית הנשיא ידעה זמן מה על עזיבתה הצפויה של סנדרס.

עוזרת בכירה לשעבר של ביידן, אניטה דאן, שיבחה את סנדרס ואמרה כי היא "כישרון יוצא דופן". "סימון עבדה בדרגות הגבוהות ביותר ובסביבה אינטנסיבית במיוחד במשך שלוש שנים עברו ג'ו ביידן ועבור סגנית הנשיא האריס. כשמסתכלים על כך, אף אחד לא יכול לפקפק בהחלטתה שהיא צריכה הפסקה, והגיע הזמן להמשיך הלאה. היא תמיד תהיה חברה במשפחת ביידן-האריס".

הדיווחים הללו, על השינויים הכבדים במשרדה של הסגנית, מגיעים על רקע דיווחים על מתיחות בבית הלבן בין האריס לביידן.

האריס, על פי תחקיר עומק שערכה רשת סי.אן.אן, מאמינה כי היא לא מקבלת מספיק תמיכה בבית הלבן, וכי לה ולביידן יש מערכת יחסים לא מתפקדת שהגיעה "לקיפאון".

91% לא
9% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE