הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מסע הירי בתיכון במישיגן: הוריו של הרוצח הגיעו לביה"ס שלוש שעות לפני שבנם פתח באש
ההורים של איתן קרמבלי נקראו על ידי צוות בית הספר לשיחה, זאת בגין מה שהגדירו כ"התנהגות בכיתה שלדעתם הייתה מדאיגה"

פרטים חדשים נחשפים על האירוע המזעזע בו איתן קרמבלי בן ה-15 נכנס לבית הספר התיכון אוקספורד, פתח באש ורצח ארבעה צעירים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


איתן קרמבלי בן ה-15 (צילום: שריף מחוז אוקלנד)

 

על פי השריף של מחוז אוקלנד, מייקל בושארד, הוריו של קרמבלי הגיעו לבית הספר כשעתיים עד שלוש לפני שבנם החל במסע ההרג, זאת כדי להיפגש עם איתן והצוות בגין בעיות התנהגות. "ההורים הובאו בבוקר הירי, והייתה להם פגישה פנים אל פנים עם בית הספר", אמר השריף.

"התוכן של אותה פגישה הוא כמובן חלק מהחקירה, אך לא נודע לנו על הפגישה ההיא, גם לא על התוכן שלה, עד לאחר הירי ובמהלך החקירה", הוסיף.

גם יום לפני הירי, בן ה-15 נאלץ להיפגש עם צוות מוסד הלימודים בעקבות "התנהגות בכיתה שלדעתם הייתה מדאיגה".

 

איתן קרמבלי ואביו (צילום: מתוך פייסבוק)

 

כזכור, כפי שדווח אתמול, רשויות החוק במישיגן חשפו כי כלי הנשק שבו השתמש קרמבלי – אקדח חצי אוטומטי בקוטר 9 מ"מ סוג 'סיג סאוור' – נרכש על ידי אביו ביום שישי האחרון. קרן מק'דונלד, התובעת הראשית במחוז, ציינה כי ייתכן שהוריו של בן ה-15 יועמדו לדין.

קרמבלי מואשם בסעיף אחד של טרור, ארבעה סעיפי רצח בכוונת תחילה, שבעה סעיפי תקיפה בכוונה לרצח, ו-12 אישומים של החזקת נשק וביצוע עבירה פלילית.

התלמיד, אשר מואשם כבוגר, ירה על פי החשד יותר מ-30 כדורים במסדרונות בית הספר, מעט לפני השעה 1:00 בצהריים, והרג כאמור ארבעה תלמידים ופצע שבעה נוספים, כולל מורה.

 

תלמידי תיכון אוקספורד (צילום: רויטרס)

 

מארק קיסט, עוזר תובע במחוז אוקלנד, אמר לשופטת ננסי קרניאק, שאין לו "מילים לתאר עד כמה נוראי" הסרטון מהאירוע. "הוא הלך בשיטתיות במסדרות, כיוון את הנשק אל התלמידים וירה", אמר קיסט. "לאחר שילדים החלו לברוח ממנו, הוא המשיך במסדרון, שוב בקצב מכוון ושיטתי, מצביע ומכוון לתוך כיתות ולתלמידים שלא הייתה להם אפשרות להימלט".

כמו כן, סגן טים וויליס, אמר לשופטת כי קרמבלי הקליט סרטונים בטלפון שלו לילה לפני מסכ הרצח, שבהם "דיבר על ירי והרג ש תלמידים בבית ספר התיכון באוקספורד. יתר על כן, נמצא יומן בתיק שלו, בו הוא מפרט על רצונו לירות בבית ספר ולרצוח תלמידים".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE