הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בן אפלק מגיב לראשונה על הזוגיות עם ג׳ניפר לופז: ״יש לי מזל שהרווחתי הזדמנות שנייה״
השחקן ההוליוודי אשר חזר לאחרונה לזרועותיה של הזמרת הגיע להתראיין עבור מגזין ״WSJ״ ודיבר בפעם הראשונה על מערכת היחסים עם לופז. אפלק לא הרחיב בפרטים אך אמר כי מדובר על אחת התקופות המאושרות בחייו

שבעה חודשים לאחר אחד הקאמבקים הכי מפתיעים ומתוקשרים בביצה ההוליוודית, השחקן בן אפלק מדבר לראשונה על הזוגיות החדשה-ישנה עם ג׳ניפר לופז. אפלק אמנם לא הרחיב בפרטים, אך כאשר נשאל על מערכת היחסים עם ג׳יי לו אמר: ״אני יכול לספר שזו תקופה מדהימה עבורי. אני מרגיש נהדר, חיוני, מאושר ומאוד בריא״.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כזכור, השניים היו הזוג הכי לוהט בתחילת שנות האלפיים, ואף היו מאורסים במשך פרק זמן קצר, אך החליטו לבטל את האירוסים ונפרדו ארבעה ימים בלבד לפני החתונה הגדולה. כזכור, בזמנו השניים סיפרו כי בעקבות העניין התקשורתי הגדול, החליטו לבטל את האירוע. 

מאז כידוע עברו קצת יותר משני עשורים, מה שהופך את הקאמבק של השניים מפתיע ומרגש במיוחד. במהלך הראיון אמר אפלק כי אחד הלקחים הקשים שלמד על בשרו הוא לא לחלוק עם כל העולם את מערכת היחסים שלו. ״אני יודע שאני מרגיש הרבה יותר טוב ובטוח שיש לי את הגבולות שלי״, סיפר.

ובכל זאת, המראיין סירב לעשות חיים קלים לאפלק ושאל על הזוגיות עם לופז. בתגובה, אמר השחקן: ״יש לי מזל גדול שהרווחתי הזדמנות שנייה. החיים קשים ואנו נכשלים פעמים רבות, בתקווה שאנו גם מצליחים ללמוד מהכשלונות. אני בהחלט עובד על לנצל את ההזדמנות השנייה הזו שקיבלתי״.

לבסוף, סיכם השחקן ואמר כי הוא יודע שהוא רחוק מלהיות מושלם, אך בכל יום שועבר הוא עובד על עצמו להיות אותנטי, אחראי וישר יותר. כאמור, מדובר על הפעם הראשונה שאפלק מדבר ומגיב על היחסים עם הזמרת ג׳ניפר לופז, מה שהצליח לעורר עניין רב ברחבי הרשת והתקשורת.

15% לא
85% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE