הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא נעים: התקרית המפתיעה של קלואי קרדשיאן ובתה
קלואי היא אחת האחיות האהובות במשפחת קרדשיאן, בעיקר בעקבות הגישה האופטימית שלה לחיים. לאחרונה, התראיינה כוכבת הטראש וסיפרה על חווית האימהות לבתה הבכורה, טרו, ואף חשפה תקרית לא נעימה במיוחד שהתרחשה בזמן מקלחת

משפחת קרדשיאן כבר שנים רבות מבססת את מעמדה כאחת המשפחות המתוקשרות והמעניינות בעולם. מי שעוקב מעט אחר המשפחה, יודע כי קלואי נחשבת לאחת האחיות האהובות ביותר בעיקר לאור גישתה הבריאה והחיובית לחיים, תזונה, ובריאות, זאת לאחר מהפך אדיר שעשתה בחייה והורידה עשרות קילוגרמים ואף הפכה לאושיית פיטנס ואורח חיים בריא.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כיום, לכל האחיות במשפחה יש ילדים, והרבה מהם. קלואי כידוע, היא היחידה שיש לה בת אחת בלבד, ולאחרונה הגיעה כוכבת הטראש לראיון חגיגי וסיפרה על חווית האימהות שלה. במהלך הראיון חשפה קלואי חוויה אחת מפתיעה ולא נעימה במיוחד שעברה את בתה, טרו.

אז על מה בדיוק מדובר? מסתבר כי באחד הימים כאשר קלואי קילחה את בתה, טרו פשוט חירבנה באמבטיה. ״בחיים לא הייתי בסיטואציה דומה לזו. זה היה מפתיע ודוחה. אני מקווה שלא אצטרך לעבור את זה שוב, אבל אין ספק שזה היה מלמד״, סיפרה קלואי.

עוד סיפרה קלואי כי היא אמא קפדנית במיוחד, אשר שומרת על לוז קבוע עבור בתה טרו. ״אני מאוד קפדנית, בעיקר בכל הקשור ללוח הזמנים של טרו. אני מאמינה שאיזון ולוח זמנים קבוע מעניק הרבה נחת בחיים. לא כל האחיות שלי חושבות כמוני, אבל לי זה מתאים״, סיכמה. 

75% לא
25% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE