הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחזור, הריון, וגיל המעבר: הטיפולים שיעזרו לך לעבור את התקופה בשלום
נשים חוות שלבים שונים במהלך החיים אשר משפיעים באופן ישיר על הגוף, למשל כמו מחזור, הריון, גיל המעבר וכדומה. החדשות הטובות הן שניתן לעבור את התקופות האלה בקלות באמצעות כמה טיפולים משלימים וטבעיים לגמרי

מעבר ללידה, נשים חוות לא מעט שינויים מהותיים במהלך החיים, כאשר הגדולים ביותר הם כידוע, הריון, מחזור, וגיל המעבר. חלק ניכר מהנשים עובורת את התקופות האלה בצורה מאתגרת והרבה קשיים, אשר משפיעים הן על הגוף והן על הנפש. אז באמצעות כמה דרכים טבעיות, ניתן להקל על התסמינים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מחזור 

הרופאה הסינית מאמינה כי דיקור יכול לעזור לפתוח את הסטגנציה, ובכך לאפשר זרימת דם חלקה וטובה יותר. התוצאה היא הפחתה ניכרת בכאבים ותסמינים שונים של המחזור כגון נפיחות, כאבים בשדיים, כאב גב, כאבים כללים ועוד. כמובן שמומלץ להתייעץ עם רופא המשפחה לפני התחלה של טיפול כגון דיקור סיני, אך ברוב המקרים מדובר על טיפול פשוט, ללא כל תופעות לוואי. 

הריון

כידוע, הריון מביא עימו מגוון רחב של תופעות כגון הקאות, בחילות, כאבים שונים, עייפות, חולשה, נדודי שינה, טחורים, עצירות, ועוד ועוד. מה שיכול לעזור ולהקהל רבות על תסמינים אלה הם טיפולים משלימים כמו עיסוי רפואי, רפלקסולוגיה, נטורופתיה, פלדנקרייז אישי ועוד. כך למשל, הרפואה הסינית משלבת גם דיקור וגם צמחי מרפא. כמו כן, ג׳ינג׳ר למשל, יכול לעזור משמעותית בתופעות של הקאות ובחילות. 

גיל המעבר

תקופה זו מביאה איתה שלל תופעות לא נעימות כגון עלייה במשקל, הזעות, גלי חום, שינוי במצב הרוח ועוד. נשים רבות אף מדווחות על יובש בנרתיק, כאבי ראש, ועוד. כידוע, כל זה מגיע לאחר גיל חמישים, סביב הפסקת המחזור החודשי. טיפולים אשר יכולים לעזור מאוד הם הומאופתיה, רפלקסולוגיה, פרחי באך, ודיקור סיני. כמו כן, טיפול נטורופתיה מציע תפריט מותאם אישית אשר נועד לצנן את גלי החום באמצעות דגש על מאכלים קרים מבחינה אנרגטית. כמו כן, בתקופה זו חשוב במיוחד לשתות גדולה של מים. 

פוריות

למי שמתמודדת עם בעיות פוריות ניתן לקבל טיפול המשלב דיקור סיני, צמחי מרפא ותזונה בהתאמה אישית, כאשר אחת המטרות המרכזיות היא להפחית את הלחץ סביב תהליך הכניסה להריון. כמו כן, הדיקור הסיני יכול לעזור בהזרמת דם טובה יותר לרחם, לצד שיפור של עובי הרירית והאיזון ההורמונאלי. 

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE